Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه سرعت بالای ‌خودروهای کاروان همراه معاون رئیس جمهور‌، سبب واژگونی یک پراید در محور رودبار جنوب شد، پلیس راه جنوب کرمان ‌این اخبار را تکذیب کرد‌.

در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر اینکه سرعت بالای خودرو‌های کاروان همراه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، سبب واژگونی یک پراید در محور رودبار جنوب شد، پلیس راه جنوب کرمان بر‌اساس شواهد موجود و نظر کارشناسان، این اخبار را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس نظر کارشناسان قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان، علت حادثه واژگونی خودروی پراید ناتوانی راننده در کنترل خودرو بوده است.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان در این باره اظهار داشت: بی‌احتیاطی راننده و ناتوانی وی در کنترل خودروی پراید سبب تصادف منجر به فوت محور جیرفت ـ. رودبار جنوب شد.

سرهنگ دادمولا آبکار به انتشار شایعاتی درباره علت تصادف منجر به فوت مسیر رودبار جنوب اشاره کرد و افزود: در این شایعه ادعا شده که کاروان خودرو‌های همراه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری سبب بروز این تصادف شده‌اند، اما بر‌اساس شواهد موجود و نظر کارشناسان، این ادعا را رد می‌کنیم.

وی علت سانحه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد و گفت: بر‌اساس کروکی پلیس راه خودروی سانحه دیده در خط کندروی جاده درحال حرکت بوده و به نظر می‌رسد هنگام رسیدن به پیچ به دلیل عدم توجه کافی به جلو قادر به کنترل و تغییر مسیر به موقع خودرو نبوده است.

همزمان با سفر معاون رئیس جمهور به جنوب کرمان، یک خودروی پراید در منطقه بهادرآباد شهرستان رودبار، در ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه دچار واژگونی شد که پلیس راه در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه در محل حاضر و کروکی حادثه و گزارش خود را ثبت کرد. متاسفانه در این سانحه ۲ نفر کشته و راننده خودرو نیز مجروح شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس ماجرای مفقودشدن یک زن در الیگودرز چه بود؟ پایان سرقت‌های 2 پسر جوان وینچستر به دست در آبادان مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی پلیس اخبار حادثه تصادف سفر اخبار حوادث تصادف معاون رئیس جمهور پراید کرمان انتشار عکس فیلم زن صبح مادر زندگی مرد مشهد دختر جوان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم‌پست، «جودت ییلماز» معاون رئیس جمهور ترکیه در خصوص آغاز مرحله نخست عملیات نظامی ارتش اسرائیل در رفح گفت: «اسرائیل یک روز پس از تأیید پیشنهاد قطر و مصر درخصوص آتش‌بس توسط حماس به رفح حمله و موردی جدید به جنایات جنگی که از هفتم اکتبر در فلسطین مرتکب شده است، اضافه کرد.»

معاون رئیس جمهور ترکیه در ادامه افزود «نتانیاهو و یارانش مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و صاحبان قدرت که سکوت کردند دیر یا زود در برابر بشریت پاسخگو خواهند بود.»

روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی آغاز مرحله نخست حمله زمینی به غزه را تصویب و با انتشار اطلاعیه‌های رسمی در فضای حقیقی- مجازی خواهان تخلیه شرق رفح از افراد غیرنظامی شد.

شامگاه ششم فوریه اسماعیل هنیه در تماس تلفنی با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و تمیم بن حمد آل الثانی امیر قطر از پذیرش آتش‌بس و اعلام پاسخ خود به قاهره و دوحه خبر داد.

پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش‌بس بازیگران میانجی، منابع اسرائیلی مدعی شدند «عملیات نظامی در رفح حمله گسترده نبوده و صرفاً عملیاتی محدود» است.

پیش از این مصر، برزیل و ونزوئلا نیز آغاز عملیات رژیم صهیونیستی به شهر رفح را محکوم کردند.

کد خبر 6099544

دیگر خبرها

  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار