Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:54:19 GMT

حسینی‌شاهرودی: مشکل اساسی کشور مسائل مدیریتی است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۸۱۸۵

حسینی‌شاهرودی: مشکل اساسی کشور مسائل مدیریتی است

خبرگزاری فارس: ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان با نگاه مادیگرایانه خویش همواره به توطئه افکنی علیه انقلاب اسلامی همت گماشته اند، اما اهداف و آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌های آنان را در این عرصه خنثی کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با اعضا جمنا استان کردستان اظهار کرد: خداوند در این دنیا زمینه‌های آزمایش را برای همه انسان‌ها فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزمایش‌های الهی همگی منشأ رشد و پیشرفت ما به شمار می‌آید و بدون شک کسب دستاورد‌های مختلف انقلاب اسلامی ثمره مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و سربلندی ملت ایران در آزمایش‌های الهی بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در حال مبارزه با ما هستند و دشمنان قسم خورده هـیچگاه دست از توطئه‌افکنی بر نمی‌دارند.

حسینی‌شاهرودی افزود: دشمنان تا وقتی که مسلمانان از آیین اسلام دست برندارند و مطیع آنان نشوند به توطئه‌افکنی‌های خویش ادامه می‌دهند.

وی اظهار داشت: ایستادگی همه‌جانبه در برابر توطئه‌های دشمنان از تأکیدات الهی است و در آیات متعدد قرآنی افرادی که در مقابله با توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنند مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود به نگاه مادی جبهه مقابل انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب با محاسبات خویش که بر پایه مادی‌گرایی بوده است دست به توطئه‌افکنی زده‌اند، اما در برابر آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی همواره شکست خورده‌اند.

حسینی‌شاهرودی افزود: فرهنگ انقلاب به خارج از مرز‌های ایران اسلامی صادر شده و حمایت از مستضعفان دنیا از اول انقلاب تاکنون به عنوان یک اصل مدنظر بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال همواره یاری‌گر انقلاب اسلامی ایران بوده و برکات بسیاری را نصیب ملت ایران کرده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: ما نظام مردم سالاری دینی را پذیرفتیم و باید بر مبنای همین امر مسؤولان و مدیران پاسخگوی مردمی باشند.

حسینی‌شاهرودی افزود: باید با دشمن‌شناسی به روشنگری در جامعه اسلامی بپردازیم و بر همه دلسوزان انقلاب واجب است که در این مسیر تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید حساب خود را از افراد خارج از نظام جدا کنیم و اختلاف‌نظر‌ها در بین نیرو‌های داخل نظام را به زمینه‌ای برای تقویت نیرو‌ها و ارتقای مدیریت تبدیل کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان افزود: کردستان با این ظرفیت‌ها نباید یک نفر بیکار داشته باشد و از استان‌های دیگر نیروی کار بپذیریم نه اینکه شاهد خیل عظیم جوانان تحصیلکرده بیکار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل اساسی در کشور مدیریت است و این امر در کردستان درصد بالاتری را به خود اختصاص داده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: در جلسات متعدد خطاب به مسؤولان کشوری و استانی تاکید کرده‌ایم که از اعتبارات استان برای درآمدزایی مردم بهره ببرید نه اینکه به ساخت ابنیه اختصاص دهید.

حسینی‌شاهرودی افزود: مردم خودشان هم برای سرمایه‌گذاری و توسعه استان پول دارند، اما برای آنان مانع تراشی می‌شود.

وی تاکید کرد: باید دلسوزان انقلاب برای راه حل مشکلات استان طرح‌های عملیاتی ارایه کنند و مردم را نسبت به این مباحث روشن نمایند تا مدیران مجبور به تغییر در رویکردشان شوند.

حسینی‌شاهرودی افزود: نیرو‌های انقلابی باید با بررسی عملکرد خویش نیز ضعف‌ها و کاستی‌هایشان را رصد کرده و برای رفع آن‌ها همت گمارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مشکل اساسی مدیریت شاهرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

کد خبر 6088072

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند