Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌ امنای دانشگاه، با تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س)، گفت: بخشنامه پیش‌بینی و تدوین بودجه سال آینده برای تمامی واحد‌ها ارسال شده است تا بودجه سال آینده به درستی تنظیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: براساس مصوبه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد که از سال آینده سال مالی دانشگاه متناسب با سال تحصیلی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سالیان گذشته که سال مالی دانشگاه با سال شمسی متناسب بود، مشکلاتی در بودجه ریزی واحد‌ها به وجود می‌آمد، گفت: بر این اساس مقرر شد از سال ۱۳۹۸ سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع سال تحصیلی که از مرداد ماه است، آغاز شود.

طهرانچی ادامه داد: ساختار کلی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد‌های دانشگاه ابلاغ شده که واحد‌ها در حال تدوین ساختار‌های تفصیلی خود هستند.

در ادامه این جلسه پیشنهاد اداره بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مرکز درمانی مستقل که دارای هیئت عامل و کمیته عالی راهبری باشد، از طرف معاونت علوم پزشکی مطرح و به تایید و تصویب اعضاء رسید و مقرر شد برای تایید نهایی به هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد ارسال شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان