Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@20:00:17 GMT

توطئه تازه آمریکا علیه حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۹۴۸

توطئه تازه آمریکا علیه حزب‌الله

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد یکی از اهداف مسئولان آمریکایی از سفر به لبنان تحریک مجدد برخی از لبنانی‌ها علیه مقاومت و تحریک متحدانشان برای محاصره مقاومت و به انزوا کشاندن آن است.

او که در یک مناسبت محلی در شهر نبطیه سخن می‌گفت، افزود: مقاومت اکنون به طرحی ملی و ریشه دار و حتی بخشی از هویت لبنان تبدیل شده است و کسی قادر نیست آن را به انزوا بکشاند یا کنار بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آمریکا و متحدانش در منطقه برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در سوریه سعی دارند به لبنان فشار اقتصادی و سیاسی وارد سازند و از در نشست اقتصادی سران عرب که در بیروت برگزار می‌شود وارد شده اند. آن‌ها می‌خواهند لبنان را از مقاومت جدا سازند و به آغوش آمریکا و اسرائیل بیندازند تا لبنان نیز در محاصره ایران و سوریه و انزوای حزب الله مشارکت کند.

دعموش تاکید کرد: همه لبنانی‌ها می‌دانند که مقاومت عامل آزادسازی خاک این کشور بوده و در کنار ارتش لبنان توانسته است دشمن اسرائیلی و تروریست‌های تکفیری را شکست دهد و این در حالیست که آمریکا همچنان از رژیم صهیونیستی و تجاوزگری‌هایش علیه لبنان پشتیبانی می‌کند و از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند.

او گفت: لبنان هرگز بخشی از محور آمریکایی اسرائیلی نخواهد شد و همچنان کشور مقاومت خواهد بود و تحت تاثیر فشارها و تهدیدها قرار نخواهد گرفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمریکا حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد