Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران می گوید هنوز زود است که علیرضا بیرانوند را در بین بزرگترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران قرار دهیم.

طرفداری - رسول کربکندی، در خصوص پیروزی 2-0 تیم ملی برابر عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 گفت:

عبور از عمان حداقل‌ترین انتظار از تیم ملی بود و قرار نیست تیم اول آسیا به چنین تیم‌هایی ببازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمان در این بازی تحت تاثیر نام بزرگ ایران قرار گرفت، همین موضوع باعث شد آنها دو اشتباه مهم داشته باشند که یکی به از دست دادن ضربه پنالتی و دیگری به اشتباه مدافع عمان ختم شد. ترس حریفان از تیم ملی می‌تواند باعث اشتباه آنها شود، ضمن اینکه کاپیتان عمان هم هنگام  زدن پنالتی تحت تاثیر حضور بیرانوند در درون دروازه قرار گرفت.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

تیم خوبی داریم و وقتی از حریفان جلو هستیم خیلی منطقی‌تر و با برنامه‌تر بازی می‌کنیم. وقتی تیم ملی از حریف عقب بیفتد یا بازی مساوی باشد، شاید گاهی اوقات با استرس بازی می‌کنیم ولی در مجموع تیم خوبی داریم و مردم هم انتظار دارند که این تیم قهرمان شود.

کربکندی با اشاره به درخشش بیرانوند در خط دروازه تصریح کرد:

مهمترین موضوع برای یک دروازه‌بان‌داشتن روحیه و اعتماد به‌نفس است. بیرانوند نسبت به جام جهانی کم اشتباه‌تر بازی می‌کند و روحیه بالایی هم دارد. درخشش بیرانوند و سابقه این دروازه‌بان هم باعث می‌شود که مهاجمان حریف مقابل بیرانوند استرس داشته باشند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در رابطه با اینکه آیا بیرانوند را می‌توان در بین گلرهای بزرگ تاریخ فوتبال ایران قرار داد، خاطرنشان کرد:

هنوز زود است که بیرانوند را در بین بزرگترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران قرار دهیم. مسئله مهم تداوم این شرایط است و بیرانوند می‌تواند این مسیر را هدایت کند و خودش را در شرایط بهتری قرار دهد. مقایسه بیرانوند با دروازه‌بان‌هایی مثل حجازی و عابدزاده زود است اما این دروازه‌بان قابلیت‌ تبدیل شدن به یک گلر بزرگ را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفته و نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد و یونایتد با توجه برگزاری این بازی در اولدترافورد نسبت به حریفش برتری داشت تا اینکه اشتباه عجیب آندره اونانا همه معادلات را بهم ریخت.

یونایتد که امید داشت با به ثمر رساندن گل اول حداقل با اختلاف یک گل برنده بازی را در نیمه نخست تمام کند، در دقیقه 35 دروازه‌اش باز شد.

آندره اونانا بعد از دریافت پاس به عقب سعی کرد با ارسال توپ به سمت دیوگو دالوت بازی را باز کند اما پاس او به اشتباه در اختیار مهاجم شفیلد قرار گرفت.

جیدون بوگل جلوتر از دالوت موفق شد پاس اشتباه اونانا را دریافت کند. در حالیکه این مدافع پرتغالی سعی داشت مهاجم شفیلد را مهار کند، بوگل با حرکت به سمت دروازه در موقعیت تک به تک با اونانا قرار گرفت و ضربه پای راست او از زاویه تقریبا بسته وارد دروازه شد.

اونانا که در این فصل چندین بار با اشتباهات فردی‌اش موجب شوک به یونایتد و طرفدارانش شده بود نشان داد با نزدیک شدن به پایان فصل همچنان دروازه‌بان مطمئنی نیست و روند سینوسی او می‌تواند در هر بازی برای یونایتد هزینه در پی داشته باشد.

هری مگوایر با گل از روی ارسال کرنر در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد به نوعی زهر این اشتباه را گرفته و حداقل بازی را به تساوی بکشاند تا یونایتد بازنده به رختکن نرود.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد