Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه‌ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ۲ تا ۵ اسفند ماه امسال با حضور صنایع و خدمات سبز برگزار می‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، کمال نوبخت در حاشیه بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز ضمن رونمایی از پوستر نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، گفت‌: نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست هر ساله در اسفند ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه میزبان واحدهای صنعتی و خدمات و وزارتخانه‌های مختلف و همه گروه‌های فعال در حوزه محیط زیست است.

وی ادامه‌ داد: امسال این نمایشگاه ۲ تا ۵ اسفند ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

مدیر پروژه‌ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در ادامه اظهار کرد:از همه واحدهای صنعتی و خدماتی سبز دعوت می‌کنیم که در این نمایشگاه شرکت کنند و تجربه‌های خود را به اشتراک بگذارند؛ تجربیاتی که می‌تواند برای دیگر صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی راهگشا باشد.

نوبخت تاکید کرد: هدف نمایشگاه آموزش و ارائه دستاوردها در حوزه‌های مختلف محیط زیستی است. امیدواریم امسال نمایشگاه محیط زیست پر بارتر، فعال‌تر و آموزنده‌تر از سال‌های گذشته باشد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در جریان همایش ملی صنعت و خدمات سبز از پوستر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست  با حضورعیسی کلانتری - رییس سازمان حفاظت محیط زیست و مسعود تجریشی - معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست -  رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صنعت سبز محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد