Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت اندیشه ورز بانوان بسیج رسانه استان لرستان در خرم آباد تشیکل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا مریدی اصل»، امروز(2 بهمن) در جمع خبرنگاران، افزود: هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه با رویکرد بررسی مشکلات و مسائل استان و اصحاب رسانه در دو بخش برادران و خواهران اصحاب رسانه عضو بسیج رسانه استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان، اظهار داشت: ارتقاء و بالا بردن کیفیت فضای رسانه ای، ایجاد تعامل بین رسانه های استان و بیان و حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف و رویکردهای این هیئت اندیشه ورز است.

 

وی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه های معاند علیه انقاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

مریدی، با اشاره به اهمیت رسانه دررفع مشکلات مردم،  اظهار داشت: رسانه همچنین در تقویت وحدت و همدلی، امید بخشی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی می تواند نقش محوری داشته باشد.

 

وی بیان کرد: حفظ وحدت و رفع مشکلات استان و همچنین مشکلات رسانه های استان از اهداف و رویکردهای این هیئت اندیشه ورز است.

 

اپلیکیشن خبری بسیح رسانه استان به زودی راه اندازی می شود

 

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان، در ادامه اظهار کرد:طراحی اپلیکیشن خبری بسیج رسانه با عنوان موج خبر،  توسط بسیج رسانه استان طراحی شده و به زودی راه اندازی می شود.

 

مریدی، بیان کرد: در این اپلیکیشن تولیدات رسانه ای استان اعم از خبرگزاری، روزنامه و تولیدات تلگرامی باز نشر می شود.

 

وی با اشاره به نگاه بسیج رسانه برای رفع مشکلات و دغدغه اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: بسیج رسانه به نبال راه اندازی بخش حقوقی، با هدف حمایت از اصحاب رسانه است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شورای عالی انقلاب فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر هرمزگان شهید مجلس مراسم ترحیم حضرت زهرا س حجت الاسلام روحانی موج خبر دستاوردهای انقلاب بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور