Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد مجیری مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه با اشاره به تغییر عنوان این سازمان اظهار کرد: این تغییر نام و تغییر رویکرد به دو ماموریت این سازمان یعنی ساماندهی مشاغل شهری و ارائه مایحتاج کشاورزی به مصرف کنندگان اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : بخش عمده ای از ترافیک و نابسامانی های شهری به دلیل استقرار نادرست واحدهای صنفی است که  مشکلاتی را برای عبور و مرور شهروندان ایجاد کرده است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان به تعدادی از این مشاغل اشاره کرد و گفت: فروشگاه های عرضه کننده تلفن همراه در فلکه احمدآباد که به صورت واحدهایی با مساحت کوچک فعالیت دارند ؛ فروشگاه های ارائه کننده ی تزئینات خودرو در خیابان صغیر اصفهانی نمونه هایی از این مشاغل هستند که مشکلات عبور و مرور برای شهروندان ایجاد کرده اند.

مجیری به انتقال کارگاه های موزائیک از خیابان شهیدان اشاره کرد و گفت: رفت و آمد خودروهای سنگین و بارگیری و ایجاد مزاحمت برای سکنه در این خیابان، منجر شد تا برای انتقال این کارگاه ها به منطقه بختیار دشت تصمیم گیری شود و زمینی به مساحت 18 هکتار به آنان اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد:کارگاه های نساجی کردآباد نیز در منطقه ای با تعداد زیاد سکنه واقع شده است که با وجود مواد اولیه ای مانند پنبه ، چوب و وسایل گرمایشی ناایمن در این کارگاه ها امکان امداد رسانی و اطفای حریق در این منطقه تنش زا بوده و برای جابه جایی و انتقال این واحد ها نیز تصمیماتی اتخاذ شده است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان ضمن یادآوری ماموریت دوم این سازمان بیان داشت: در فصول مختلف سال حدود 10 هزار نوع صیفی، میوه و سبزی وارد میدان میوه و تره بار شده و با 4 هزار وانت سواری و نیسان به واحدهای خرده فروشی در شهر عرضه می‌شود.

وی افزود: در میدان میوه و تره بار اصفهان   220 غرفه فروش میوه و 250 غرفه سبزی فعال است.

مجیری با بیان اینکه در صدد شناسایی کالاهای ضروری مردم و در دسترس قرار دادن آنها هستیم مطرح کرد: 14 مجموعه فروشگاه‌های کوثر اکنون با استقبال چشمگیر و اعتماد مردم در حال فعالیت است .

وی ادامه داد: فروشگاه کوثر شماره 15 در شهرک شهید کشوری در حال ساخت و کوثر 16 در خوراسگان در مرحله تملک زمین است.

مجیری با اشاره به رویکرد سازمان در راستای احیای فروشگاه های محلی عنوان کرد: افتتاح اولین فروشگاه محلی در پینارت تا قبل از عید نوروز در دست کار داریم.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به اعتماد مردم به برند کوثر بیان داشت: در نظر داریم که برند کوثر را با اخذ پروانه کسب به فروشگاه های مختلف اعطا کنیم و این فروشگاه ها زیر نظر و تحت نظارت سازمان مشاغل شهری به فعالیت خود ادامه دهند.

مجیری به عرضه مواد پروتئینی در فروشگاه های کوثر و تعامل سازمان با ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: عرضه این محصولات با نرخ دولتی صورت می‌گیرد تا شرایط بحرانی حاکم بر بازار کنترل شود و در این فروشگاه ها از قصابان و غرفه دارهای عرضه کننده مواد پروتئینی اجاره بها گرفته نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در شرایط عادی، کارشناسان قیمت های مواد پروتئینی سطح شهر را بررسی و با مشورت نمایندگان قصاب در فروشگاه کوثر، قیمت متعارفی از سوی سازمان به فروشنگان مواد پروتئینی اعلام می‌شود که از ابتدای امسال 3 بار افزایش قیمت این مواد صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از افتتاح شهرک خشکبار میدان میوه و
تره بار خبر داد و گفت: 45 سوله به مساحت 520 متر مربع همراه با دفاتر اداری آماده واگذاری به صنف خشکبار فروشان است.

وی با اشاره به بازدید مدیران مشاغل شهری کلان شهرهای تهران و تبریز که قطب خشکبار کشور محسوب می‌شوند، تصریح کرد: در آینده اصفهان به عنوان قطب خشکبار کشور محسوب می‌شود.

مجیری با اشاره به اضافه شدن 66 سوله تا سال آینده و بهره برداری 111 سوله خشکبار در این میدان اظهار کرد: افرادی که در میدان میوه و تره بار مستقر می‌شوند، موظف اند واحدهای خود را در خیابان های عبدالرزاق، جهاد و ... تعطیل کنند.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان در خصوص بازار گل و گیاه همدانیان تشریح کرد: این بازار واقع در مرکز شهر در هر فصل با حضور تولیدکنندگان محصولات را بدون واسطه عرضه می‌کند و استقبال خوبی از سوی مردمصورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای مزایده برای 240 غرفه در بازار گل و گیاه اصفهان اضافه کرد: این متقاضیان پس از استعلام جهاد کشاورزی استان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی، مجوز تایید فعالیت گرفتند و بازسازی این مجموعه تا قبل اسفند به پایان می‌رسد.

مجیری در خصوص انتقال مجموعه بازار گل و گیاه  به باغ تندرستی عنوان کرد: این مجموعه در پشت بیمارستان فارابی با مساحت 5/14هکتار، یکی از بزرگترین بازار های بین المللی گل و گیاه کشور می‌شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به شکل گیری 10 مجموعه در این باغ تصریح کرد: این مجموعه ها شامل سالن کود و سم، سالن گل های شاخه بریده، گل های آپارتمانی ، سالن باغ و باغچه و...است و تا سال آینده سالن گیاهان دارویی، ماهی های زینتی و پرنده های زینتی به آن اضافه می‌شود.

 

انتهای پیام /س

ساماندهی مشاغل در اصفهان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:در شبانه روز گذشته عوامل بحران و گروه‌های جمعیت هلال احمر به ۲۴۵ فرد و ۱۵ خودرو گرفتار در سیلاب امداد رسانی کردند و در این مدت خسارت جانی گزارش نشده است.
منصورشیشه فروش، همچنین به تخلیه آب از بیش از ۷۰ واحد مسکونی در شمال و شرق اصفهان به همت عوامل خدمات شهری و آتش نشانان با استفاده از پمپ‌های شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد وافزود: بر اثر بارش شدید باران خسارت‌هایی نیز به معابر و واحد‌های مسکونی در مناطق شهری و روستایی نطنز، اردستان، زواره، آران و بیدگل، کاشان و نایین وارد شده است.
وی گفت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نایین، شهرضا، گلپایگان، میمه و شاهین شهر، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.
منصور شیشه فروش افزود: دراین مدت در ایستگاه اردستان بین ۲۰ تا ۲۷ میلی متر، در بادرود ۱۷ میلیمتر و در حسین آباد آران و بیدگل بیش از ۶۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
وی ادامه داد: به دنبال شدت بارش‌های رگباری و سیل آسادر ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ گروه امدادی شامل عوامل مدیریت بحران در شهرداری ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی همچون راهداری، پلیس راه، هلال احمر، واحدآتش نشانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در مناطق مختلف استان مستقر شدند.
منصور شیشه فروش با بیان اینکه در این مدت همچنین برخورد صاعقه منجر به جراحت سطحی دو نفر از عشایر در کوه «محمد نوجوان» جرقویه و اعزام آن‌ها به مرکز درمانی شده است، گفت: نشست پل در روستای حیدرآباد جرقویه و قطعی برق تعدادی از روستا‌های میمه از حوادثی بود که در ۲۴ ساعت گذشته در پی بارش باران در استان رخ داده است.
شیشه فروش ادامه داد: هم اکنون همه راه‌های استان باز است و فقط گردنه زنجیرگاه جاده چوپانان در جاده نایین به علت شدت بارش توسط پلیس راه مسدود اعلام شده که مسیر چوپانان، اردکان و نایین به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.
بر اساس پیش بینی هواشناسی اصفهان، بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
بارش‌های فروردین امسال به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است