Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@22:58:35 GMT

لغو ده ها پرواز بر اثر برف و یخبندان در اروپا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۰۴۴۹

‍‍‍‍‍‍

بارش برف و یخبندان در انگلیس ده‌ ها پرواز را لغو کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بارش برف و بروز یخبندان در بیشتر مناطق انگلیس دیروز سه شنبه، 2 دی، علاوه بر ایجاد اختلال در سیستم حمل‌ونقل، موجب لغو و یا تاخیر شمار زیادی از پرواز خطوط هوایی در سراسر این کشور شد. منابع محلی می‌گویند که ده‌ ها پرواز فرودگاه‌های منچستر، بلفاست و استورنوی از دیروز سه شنبه در اثر شرایط بد آب و هوایی لغو و صدها مسافر سرگردان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یک سخنگوی فرودگاه منچستر به مسافران اعلام کرد که پیش از حرکت به سمت فرودگاه، آخرین وضعیت پرواز خود را بررسی کنند. بارش برف بسیاری از شهرهای اسکاتلند را امروز سفیدپوش کرد و پلیس تابلوهای هشدار یخبندان در محورهای مواصلاتی بین شهرها را فعال کرده است. اداره هواشناسی انگلیس نیز از صبح امروز هشدار آب و هوایی را برای سراسر این کشور یک مرحله افزایش داده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که ظرف روزهای آینده، دمای هوا در برخی مناطق روستایی تا زیر 8 درجه سانتی‌گراد برسد.  برخی از شهرهای اروپایی نیز امروز شاهد بارش برف و بروز یخبندان بوده است.   تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که برج ایفل پاریس امروز برای ساعاتی سفیدپوش بوده است.  گزارش‌های مشابهی درباره وضعیت آب و هوایی در آلمان بلژیک نیز منتشرشده است.   دانلود    

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: برف سرما یخبندان اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)