Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه صادرات غیر نفتی توان این را دارد که ارز کشور را در این شرایط تامین کند، گفت: این یک مقوله مهم و راهبردی برای کشور است. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی صالح آبادی در نشست با قعالان اقتصادی کهگیلویه  بویراحمد در سالن جلسات اتاق بازرگانی اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار باید به سمت صادرات برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان صادرات غیر نفتی در کشور هم اکنون به نسبت قبل افزایش داشته است، عنوان کرد: در طول زمان یک کشور نفتی بودیم و با نفت اداره می شدیم و کمتر به صادرات فکر می‌کردیم.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ابراز کرد: در 15 سال اخیر توجه به صادرات غیر نفتی در کشور شده و در این زمینه رشد و توسعه داشتیم ولی هنوز با ایده ال فاصله داریم.

صالح آبادی با اشاره به اینکه ترکیه 170 میلیارد دلار صادرات دارد در حالی نفت ندارد، ادامه داد: در کشور کمتر به صادرات فکر کردیم و صادرات 40 میلیارد دلاری در شان کشور ما نیست.

همتی: راه اندازی بازار متشکل ارزی تا 2 هفته آینده/ به SPV اروپا دلخوش نکردیم/ 9.2 میلیارد دلار ارز صادراتی برگشتصادرات چای هند به ایران از سر گرفته می‌شودپایانه بزرگ صادرات مواد معدنی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

وی خاطرنشان کرد: بانک توسعه صادرات باید پتروشیمی گچساران را تامین مالی کند و در این زمینه 220 میلیون یورو تسهیلات در نظر گرفتیم که هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با وجود محدودیت‌های ارزی که داریم تمام توان و تلاش خود برای برای بهره برداری سریعتر این پروژه بکار می‌گیریم.

صالح آبادی تصریح کرد: از این میزان منابع مورد نیاز برای پتروشیمی گچساران 150 میلیون یورو توسط بانک توسعه صادرات و  70 میلیون یورو نیز توسط بانک تجارت تامین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دوست داریم به استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنیم و الا دلیلی برای حضور نبود، خاطرنشان کرد: در زمینه بروکراسی و مقررات پرداخت تسهیلات آن بخشی در اختیار ما است امادگی تسهیل داریم.

صالح آبادی با تاکید بر اینکه هیچ چشم داشتی به منابع کهگیلویه و بویراحمد نداریم که از اینجا جمع کنیم و ببریم در استان دیگر هزینه کنیم، افزود: نسبت منابع و تسهیلات ما 6 برابر است و رد صورت توسعه صادرات حاضر بوده 60 برابر تسهیلات به نسبت منابع پرداخت کنیم.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با تاکید بر اینکه دنبال سهمیه بندی نیستیم که بین استان‌ها تقسیم کنیم، گفت: هرچه توانایی جذب بیشتر و صادرات توسعه یابد به آن استان بیشتر تسهیلات پرداخت می‌کنیم.

صالح آبادی خاطرنشان کرد: از نظر منابع این توانایی را داریم که کمک کنیم که بحث سهمیه بندی مطرح نباشد و برخی از ضوابط کشوری هستند و مربوط به بانک توسعه صادرات نیست مثل معوقه و چک برگشتی دست ما را می بندد ولی برخی محدودیت‌ها که به بانک ربط دارد از جمله گردش مالی و وثیقه امادگی همکاری داریم.

انتهای پیام/

R41452/P4001/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی