Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@22:39:40 GMT

برگزیت سخت در کمین صنعت خودرو

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۴۴۸

وعده سیاستمداران به مردم این بود که خروج انگلستان از اتحادیه اروپا (برگزیت) روندی نرم و آرام را در پیش گیرد. حالا اما معلوم شده که چنین چیزی نا‌محتمل است و خروج بدون هیچ توافقی بیش از هر احتمال دیگری قریب‌الوقوع به‌نظر می‌رسد. این به آن معناست وقتی که ترک اتحادیه اروپا در روز ۲۹ ماه مارس رخ دهد، انگلستان هیچ توافقی در زمینه گمرکات، تجارت، شهروندی یا مسافرت با اتحادیه اروپا نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از طرفداران سرسخت برگزیت این موضوع را به‌عنوان یک نکته مثبت تلقی می‌کنند، اما منتقدان بر این باورند که این وضعیت منجر به بروز یک بحران در مرزها، افزایش قیمت‌ها و کمبود کالاها خواهد شد. در صنعت خودرو همه جزییات تجارت محصولات از تعرفه‌ها و تشریفات گمرکی به قوانین سازمان تجارت جهانی باز خواهد گشت. این می‌تواند آسیبی جدی به زنجیره حساس عرضه در اروپا که سال‌ها به سختی شکل گرفت، وارد سازد.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی

اتحادیه‌ اروپا از امضای توافقنامه کمک ۱۷ میلیون یورویی با سازمان بین‌الملی مهاجرت خبر داد و گفت این پول در قسمت از حمایت مهاجران تازه بازگشته از ایران و پاکستان و جوامع میزبان آنها هزینه خواهد شد.

اتحادیه اروپا تاکید کرد زنان و کودکان در اولویت کمک‌هایش به افغانستان قرار دارند.

این اتحادیه در بیانیه‌ای نوشت که حدود یک‌ونیم میلیون مهاجر افغانستانی از پاکستان و ایران از جنوری پارسال تاکنون بازگشته‌اند.

 اتحادیه اروپا گفته است بازگشت مهاجران افغانستانی که در اوایل آغازگر یک وضعیت اضطراری در مرزهای افغانستان بود اکنون به یک بحران در جوامع میزبان بدل شده است.

به گفته اتحادیه اروپا، کمک جدید این سازمان برای مهاجران تازه بازگشته خدمات اقتصادی، بهداشتی و آموزشی فراهم خواهد کرد.

رافائلا یودیچه، سرپرست اتحادیه اروپا در افغانستان از میزبانی و همسبتگی افغان‌ها با مهاجران تازه‌برگشته ستایش کرد و گفت باید اطمینان حاصل کرد که این جوامع حمایت می‌شوند.

پاکستان در دور نخست روند اخراج مهاجران فاقد مدرک، حدود نیم میلیون افغانستانی‌ را اخراج کرده و حالا مرحله دوم این روند را آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند