Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری تقریب، شرکت انتشارات «ویژه‌نشر» کتاب «آخِرین دختر(داستان من از اسارت و نبرد با داعش)»  را که روایت هولناکی است از اسارت، بردگی و آزار و اذیت زنان شنگال در شمال عراق، با قلم نادیا مراد و ترجمۀ سربس نظری منتشر کرد.

نادیا یکی از هزاران زن ایزدی است که در چنگال داعش اسیر شد و در بازار و فضای مجازی خرید و فروش می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرش جزو هشتاد زن مُسنّی بود که در یک‌روز اعدام و در گورهای دسته‌جمعی دفن شدند و شش برادرش نیز همراه چند صد مرد دیگر، همگی، در یک روز به قتل رسیدند.

امل کلونی در مقدمۀ این کتاب از قهرمانی‌های نادیا این‌گونه سخن می‌گوید:

«اما، هرگز سکوت را نپذیرفت. نادیا با تمامی القابی که زندگی به‌اجبار به او چسبانده، مبارزه کرده است، القابی همچون یتیم، قربانیِ تجاوز، برده و آواره، و برای خود عناوینی خلق کرده تا آن‌ها را جایگزین نماید: نجات‌یافته، رهبر ایزدی، حامی حقوق زنان، نامزد [برندۀ]جایزۀ صلح نوبل، سفیر حسن‌نیت سازمان ملل و اکنون نیز نویسنده.»

سرانجام، نادیا مراد پس از کوشش‌هایی برای پژواک فریاد تمامی ایزدیانی که قربانی نسل‌کُشی شده‌اند، درسال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزۀ صلح نوبل شد.

این کتاب به تمامی مبارزانی که جانشان را در نبرد با داعش فدا کردند، تقدیم شده است.

«آخِرین دختر(داستان من از اسارت و نبرد با داعش)» در۳۶۰صفحه، با قیمت ۳۵هزارتومان توسط «شرکت انتشارات ویژه‌نشر»‌ منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!

با افزایش تهدیدهای داعش علیه ورزشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، یک حساب وابسته به داعش، با انتشار تصویری از یک بازیکن کریکت تیم نیوزلند و با درج تاریخ‌ بازی‌های کریکت پاکستان و نیوزلند در لاهور و راولپندی، از هواخواهان خود خواست تا اعضای تیم کریکت نیوزلند را مورد هدف قرار دهند. منبع: فارس

 

دیگر خبرها

  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • مقام حماس از اسارت ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی در نزد این جنبش خبر داد
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران