Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمیسیونر اروپا و مسئول سیاست فضایی این قاره اعلام کرد برخی کشور‌های اروپایی در حال بحث درباره امکان تشکیل نیرو‌ی فضایی اروپا هستند.

این مقام اروپایی گفت: چندین کشور اروپایی در حال حاضر راه‌هایی را برای تقویت دکترین دفاعی خود از بعد فضایی مدنظر قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در حال بحث درباره ایجاد نیرو‌های فضایی هستند. این مقام اروپایی از اشاره به نام کشور‌هایی که از این طرح حمایت می‌کنند خودداری کرد. اما تاکید کرد که لازم است در یک دوره زمانی میان مدت تا بلندمدت به بحث درباره نیروی فضایی اروپا پرداخته شود. 

هفته گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در پنتاگون، وزارت دفاع این کشور، بازنگری برنامه دفاع موشکی واشنگتن در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد. راهبردی که به منظور ارتقاء سامانه‌های دفاع موشکی زمینی و دریایی در اروپا و خاورمیانه و نیز بررسی توسعه نیروی فضایی آمریکا تدوین شد. وزارت خارجه روسیه یادآور شد که راهبرد جدید پنتاگون راه را برای استقرار سامانه‌های دفاع موشکی در فضا همواره می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا قدرت نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم

تیری آنری و جیمی کرگر با کیت عبدو که یکی از هواداران منچستریونایتد است در خصوص احتمال حضور شیاطین سرخ در لیگ کنفرانس اروپا شوخی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم