Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی شناسایی‌شده و پیگیری می‌شود. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

یعقوب شیویاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میانه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است اظهار داشت: برای نظارت بر وضعیت بهداشت و درمان در سطح کشور مقرر شد تا اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سفرهایی را به برخی از نقاط کشور داشته باشند تا از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کرده و کمبودها را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

امام‌جمعه آستارا: حوزه بهداشت و درمان آستارا نگران‌کننده است22 پروژه بهداشت و درمان استان گلستان با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شدعضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: بودجه حوزه سلامت در سال 98 از رشد 10 درصدی برخوردار شدلرستان| بیران‌شهر دچار مشکلات بهداشت و درمان است

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاون درمان وزیر بهداشت بررسی شد گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه شناسایی شد و ما آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد تا این کمبودها رفع شده و مردم در آرامش خاطر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

وی به کمبودهای موجود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه اشاره کرد و گفت: نبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های شهرستان میانه موجب شده است تا بعضی از بخش‌های ما در بیمارستان‌های این شهرستان افتتاح نشده و مورداستفاده قرار نگیرند لذا معاون درمانی وزیر بهداشت قول مساعد دادند تا در اسرع وقت با انجام مکاتبات لازم مشکلات موجود در این شهرستان را حل کنند.

شیویاری افزود: برخی از دستگاه‌های دیالیز بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه نیز فرسوده هستند که مقررشده به‌زودی دستگاه‌های جدیدی جایگزین آن‌ها شود تا در ارائه خدمات به بیماران دیالیزی کمبودی احساس نشود و آنان در آرامش خاطر باشند.

انتهای پیام/

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد