Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:36:53 GMT

اجازه ندهید دشمن در کشور تفرقه‌پراکنی کند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۳۵۰۵

اجازه ندهید دشمن در کشور تفرقه‌پراکنی کند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: بر همه واجب است که به هیچ وجه اجازه ایجاد تفرقه در بین بخش‌های مختلف جامعه را به دشمن ندهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی که امروز باید باشد، بحث پیشگیری است، افزود: این پیشگیری می‌تواند جلوی بسیاری از فعالیت‌های ناهنجار در بین نیروهای مختلف از جمله دودستگی را که دشمن به دنبال ایجاد آن است، بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن ابراز خرسندی از سفر به زنجان، از این شهر به‌عنوان مرکز عزاداری‌های ناب حسینی در ماه محرم یاد کرد و با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به استمرار برگزاری چنین مراسمی به جای حزب‌گرایی نیاز داریم، ادامه داد: آنچه امروز دشمن به دنبال پیاده کردن آن است، بحث ایجاد تفرقه بوده که از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا به امروز در پی آن بوده و هر بار ناکام مانده است.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بر همه واجب است که به هیچ وجه اجازه ایجاد تفرقه در بین بخش‌های مختلف جامعه را به دشمن ندهیم، تصریح کرد: مسئولیت در هر بخش و حوزه‌ای که باشد از اهمیت زیادی برخوردار است، به همین خاطر یکی از مهم‌ترین شرایط پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، امانت‌داری است و نباید این امر مهم را با پرداختن به مسائل حزبی و حزب‌گرایی خدشه‌دار کنیم.

 

بهرامی با یادآوری اینکه مسئولیت‌پذیری بدون اشرافیت کامل به حوزه‌ای که مسئولان در آن مشغول به کار هستند، کار سختی است، اظهار کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی این انقلاب را امانتی در دست ما عنوان می‌کنند که برای پاسداری از این انقلاب باید از عهده مسئولیتی که بر دوشمان گذاشته شده است، برآییم و تحقق این مهم نیز در گرو آن است که در مورد مجموعه‌ای که در آن خدمت می‌کنیم، شناخت کافی داشته باشیم.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اینکه انسان دارای استعدادهای گوناگونی بوده و این استعدادها باید در راستای خدمت به مردم باشد، افزود: این خلاقیت و استعداد باید در مسیر درست هدایت شود، به همین خاطر اعتقاد راسخ به این مهم داریم که سربازی که سالم وارد یگان می‌شود باید سالم نیز از یگان برود و لازمه برخورداری از چنین سلامتی این است که مقوله پیشگیری را در رأس همه امور قرار دهیم.

 

وی با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید برای مسئولیت مسابقه دهیم، خاطرنشان کرد: عهده‌دار بودن مسئولیت، کار ارزشمند و بسیار سختی است و به هیچ وجه نباید از کنار مسئولیت‌هایی که داریم، به سادگی عبور کنیم که بی‌تردید اگر این شیوه را در پیش بگیریم، خداوند نیز بهترین مسئولیت‌ها را برای ما رقم خواهد زد.

 

حجت اسماعیل صادقی‌نیارکی هم در این مراسم بابیان اینکه اعتقاد راسخ به این مهم داریم که آنچه امروز به آن نیاز داریم و جزو مأموریت ما به شمار می‌رود، موضوع پیشگیری بوده و بی‌تردید برخورد سخت و ارعاب آمیز شرط کافی برای برقراری امور جامعه نیست، افزود: علاوه بر موضوع پیشگیری، مقوله دیگری که نیروهای مسلح باید به آن اهتمام داشته باشند، آگاهی‌بخشی به بدنه خود است.

 

صادقی‌نیارکی در ادامه با تأکید بر اینکه آنچه که امروز در عرصه نظام‌های حقوقی بیش از همه عرصه ها حائز اهمیت است، بحث امنیت است و اعتقاد راسخ به این مهم داریم که حافظان امنیت در برهه کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، اظهار کرد: این اهمیت از آن‌ جهت است که نیروهای مسلح همواره برای ایران اسلامی مایه افتخار بوده و معتقدیم نیروهای مسلح همواره باید حرکت روبه‌جلو داشته باشند.

 

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح افتخار کشور هستند، افزود: همین امر ایجاب می‌کند که سازمان قضایی نیز تعامل خوبی با سایر سازمان‌ها داشته باشد.

 

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمن در طول این چهار دهه از هر توطئه و ترفندی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد، افزود: ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته اجازه تعدی به دشمن رانداد.

 

امیر سرتیپ علی مظهری بابیان اینکه حفظ این آب‌وخاک نیاز به ایثار و فداکاری داشت که در طول هشت سال دفاع مقدس، شاهد جان‌فشانی ۲۲۰ هزار شهید برای پایداری این آب‌وخاک بودیم، ادامه داد: امروز نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارد و این بدان معنی است که ایران اسلامی در مقوله دفاعی، نسبت به چهار دهه گذشته، پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.

 

وی با یادآوری اینکه با وجود همه تحریم های ناجوانمردانه، امروز اقتدار ایران اسلامی در اوج قرار دارد، افزود: با توجه به جایگاهی که امروز نیروهای مسلح در اقتدار ایران اسلامی دارند، لزوم حمایت از این بخش بیش از پیش احساس می‌شود که یکی از این حمایت‌ها، برنامه‌ریزی در راستای کاهش جرائم در این بخش در راستای تداوم این اقتدار است.

 

 در این مراسم محمد حنیفه نظری بعد از دو سال سرپرستی سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان رئیس این مجموعه منصوب شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع کانون های فرهنگی هنری مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر رئیس دادگستری استان زنجان دادگستری استان زنجان آئین تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن و مواضع اصیل و انسان‌دوستانه آنها در خصوص مسئله فلسطین تقدیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای  اعلام کردند: از ملت برادر، یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن تقدیر می‌کنیم.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادهشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا

در این بیانیه آمده است با افتخار، راهپیمایی‌های بزرگ ملت یمن را که بیانگر اصیل و شجاع بودن آنها و تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام است، دنبال می‌کنیم.

این بیانیه افزود اعلام مرحله جدید عملیات نیروهای مسلح یمن و تاکید بر قطع خطوط کمک رسانی به رژیم صهیونیستی، عملی کردن این مواضع است.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند به تمام طیف‌های ملت یمن و گروه‌های مختلف آن و نیز به سید عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله درود می‌فرستیم.

در این بیانیه  آمده است از امت اسلام و ملت‌های عربی درخواست می‌کنیم از مواضع یمن که مواضع عملی و پیشرو در رویارویی با دشمنان و تهدیدهای اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به رفح به شمار می‌رود، حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه