Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی میرزایی در برنامه هفتمین جبهه فرهنگی مسئولین با موضوع مطالبات رهبر انقلاب در عرصه جنگ نرم و ایجاد جبهه فرهنگی با حضور رسانه‌های جریان‌ساز استان همدان که در اتاق جنگ شهید «حاج حسین همدانی» در دارالقرآن صاحب الزمان عاشورائیان شهرستان لالجین برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به سخنان شهید «بهشتی» اظهار داشت: اگر ما به بی‌تفاوتی کشانده شویم یعنی مرگ انقلاب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در کشور ما بی‌تفاوتی میان نیروهای انقلابی دیده نمی‌شود، برخی به بی‌تفاوتی در بسیاری از نقاط کشور به رسانه‌های هیئتی قائل شدند و شهر ما مقداری در این زمینه عقب مانده است.

مسئول هیئت رزمندگان استان همدان تصریح کرد: باید این بی‌تفاوتی در رسانه کم شود و به فعالیت‌های هیئت رزمندگان اهمیت داده شود.

وی با بیان اینکه علت اینکه جلسه در لالجین برگزار شد این است که هیئت رزمندگان استان همدان در آستانه چهل سالگی انقلاب 10 ساله می‌شود، افزود: این مجموعه یک مجموعه کاملاً پویا است که تبدیل به یک هیئت پویا نیز شده است، این هیئت قریب به 16 کانون دارد، کلاس تربیت و تعالی، قرآن، رباتیک و ... از جمله کلاس‌های این هیئت است.

میرزایی با اشاره به اینکه ساختمان هیئت رزمندگان توسط خیر خریداری و برای ادامه فعالیت این مجموعه هدیه داده شده است، تأکید کرد: در حوزه سخت افزار، نیروی انسانی مدیران و خادمین این کانون‌ها به‌صورت خودکار فعال هستند.

وی عنوان کرد: این مجموعه حدود 100 نفر خادم دارد و کار می‌کنند و در حوزه خانواده، خیریه، ورزش، رسانه، ارتباطات، عملیات در کشور و سرمایه نیز امروز تکمیل شد.

مسئول هیئت رزمندگان استان همدان از اصحاب رسانه خواست در حوزه فراخوان خادمین دوم هم موافق و هم مخالف کمک کنند که در همه حوزه‌ها وارد شوند از جمله حوزه گرافیک، حوزه تحقیقات و پژوهش، حوزه مونتاژ، حوزه سرودهای انقلابی و ... به صورت فراگیر اطلاع‌رسانی شود و تبلیغات در فضای رسانه و فضای مجازی را انتشار دهند.

وی عنوان کرد:  فضای هیئتی امروز مظلوم واقع شده و باید روی آن کار شود و صدای هیئت رزمندگان را به گوش همه مردم جهان برساند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: میرزایی همدان لالجین هیئت رزمندگان جبهه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است