Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سربازان افغانی در پادگان مادر شدند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، باردار شدن سربازان زن افغان با رابطه نامشروع در پادگان های ارتش بریتانیا دولت این کشور را نگران کرده است.

بسیاری از سربازان زن افغانی و تعدادی از سربازان زن عراقی که به پادگان های کشور بریتانیا اعزام شده اند در حین رابطه نامشروع باردار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار رسمی بیش از 200 سرباز زن بریتانیایی به دلیل حاملگی ناخواسته مجبور به بازگشت از محل خدمت خود شده اند.

به نقل از روزنامه دیلی میل، 99 تن از این سربازان از افغانستان و مابقی از عراق به بریتانیا فراخوانده شده اند زیرا طبق قوانین این کشور زنان باردار نمی توانند در جبهه های جنگ حضور یابند.

این سربازان با هواپیماهای مخصوص حمل مجروحان به بریتانیا بازگشته اند. بریتانیا نزدیک به 600 سرباز در افغانستان و همین مقدار هم در عراق دارد.

به نقل از دیلی میل افزایش زنان باردار در ارتش بریتانیا نگرانی فرماندهان از افزایش روابط نامشروع در میان واحدهای مختلف ارتش را بالا برده است امری که به افزایش هزینه ها و آسیپ پذیری نیروها در خارج از مرزهای کشور منتهی می شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: رابطه نامشروع روزنامه عراق اخبار حوادث عراق مادر عکس سربازان افغانی عکس فیلم تجاوز دختر کشته مدرسه مرد مشهور دستگیر شیطان صفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند طی یک ماه گذشته بیش از یک هزار پناهجو که اغلب آنها افغان و پاکستانی بودند در شمال غرب این کشور بازداشت شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، یک هزار و 96 پناهجوی که شمار زیادی از آنان شهروندان افغانستان و پاکستان هستند، طی یک ماه از استان «ادیرنه» در شمال‌غرب ترکیه بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد پناهجویان توسط نیروهای ژاندارمری ترکیه بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از این افراد تبعه افغانستان و پاکستان هستند و پس از طی مراحل قانونی به اداره مهاجرت ادیرنه منتقل شده‌اند.

ترکیه اخیراً برای تسریع روند شناسایی و بازداشت پناهجویان که مقامات آن را «غیرقانونی» می‌خوانند ایستگاه‌های بازرسی و گشت‌های سیار را افزایش داده است.

پیش‌تر وزیر کشور دولت آنکارا گفته بود که شمار ایست‌های بازرسی و گشت‌های سیار در 30 شهر ترکیه برای شناسایی پناهجویان افزایش یافته است.

ادامه روند بازداشت پناهجویان افغان در ترکیه

این کشور به عنوان حلقه وصل آسیا به اروپا، مقصد موقت بسیاری از پناهجویانی است که برای ورود به اروپا از راه‌های قانونی و غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند.

ترکیه در ماه‌های اخیر روند شناسایی، بازداشت و اخراج پناهجویان را تسریع کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه