Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار میبد با اشاره به تولید ۳۵ درصد کاشی و سرامیک کشور در میبد گفت: صنعت «کاشی و سرامیک» برای ‌‌۱۵ هزار غیر‌بومی در میبد ایجاد اشتغال کرده است. ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حسین فلاح پیش از ظهر در نشست خبری با خبرنگاران یزد که در ادامه نشست‌های خبری فرمانداران به مناسبت اعلام دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان یزد برگزار شد، با مقایسه وضع کشور در سال‌های 57 نسبت به 97 اظهار داشت: مهم‌ترین دستاور انقلاب اسلامی اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان میبد با 103 هزار نفر جمعیت بعد از یزد بیشترین جمعیت را به خود اختصاص داده افزود: این شهرستان تولید 35 درصد از کاشی و سرامیک کشور را به خود اختصاص داده ‌و سبب به کارگیری 15 هزار غیر بومی در میبد شده است.

فرماندار میبد با اشاره به نیاز ساخت 11 مدرسه در سال خاطرنشان کرد: بنا بر نیازهای دانش‌آموزان با کمک آیت‌الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد، افق 5 ساله لحاظ شد و با کمک مردم و خیرین موفق به ساخت این مدارس شده و تا سال پیش 12 مدرسه در این شهرستان ساخته شد و دولت تجهیزات آن‌ها را فراهم ساخت.

تهران|«گود محمودآباد» شهرک صنعتی می‌شودپیشرفت های ایران در صنعت ساخت ترانس به نمایش در می آیدنمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان برپا می‌شود400 واحد‌ صنعتی در ایلام فعالیت دارند

فلاح با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: در دهه فجر پیروزی انقلاب 103 میلیارد ریال در بخش دولتی و 170 میلیارد ریال در بخش دولتی اعتبار تعریف شده و 4 واحد صنعتی و 15 پروژه عمرانی افتتاح می‌شود.

وی در ارتباط با فعالیت‌های مرتبط با زیرسا‌خت‌های ورزشی میبد تصریح کرد: امسال در شهرستان میبد 9 میلیارد و 500 میلیون تومان در بحث زیرساخت‌های ورزشی هزینه شده ‌و یک استخر سرپوشیده با بهترین امکانات در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار میبد در ارتباط با اشتغال‌زایی در میبد عنوان کرد: 377 نفر با افتتاح پروژه‌های دهه فجر و شراکت بخش خصوصی مشغول به کار می‌شوند.

وی با شاره به فعالیت 2 مرکز علمیه و 11 مرکز آموزش عالی در شهرستان میبد افزود: حدود 6 هزار و 500 دانش جو و 20 هزار دانش‌آموز در این مراکز و رشته‌های تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

فلاح به سرمایه گذاری چهار میلیاردی در بخش گردشگری در شهرستان میبد اشاره کرد و گفت: وجود 14 بوم‌گردی، ساخت هتل پنج ستاره و مرمت تک بناهای میراثی، مهمترین کار‌های انجام شده در این حوزه است.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مسروری فر گفت: پیرو تفاهم نامه منعقده و محول شدن وظیفه نظارت و بازرسی بر مراکز تولید، تامین و بسته بندی اقلام مصرفی خانوار به جهادکشاورزی در اولین روز شروع اجرای این طرح، از یک واحد تولیدی آرد بازدید شد.     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد با اشاره به تاکیدات میرمحمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه صنایع پاک در شهرستان بیان کرد در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از یک واحد تولیدی آرد در میبد هستیم.    وی افزود: گندمکاران استان یزد بخصوص شهرستان میبد در سال زراعی جاری با توجه به طراحی و اجرای سیلو‌های کارخانه آرد دیگر نگرانی بابت تحویل گندم خود نخواهند داشت.      مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد در پایان خاطرنشان کرد از ویژگی‌های این کارخانه قابلیت ذخیره سازی ۱۵ هزار تنی، تولید روزانه ۱۵۰تن آرد (پنج نوع آرد) و آزمایشگاه مرجع سلامت غذا و دارو برای کنترل و تولید محصول سالم واستاندارد است.   لازم بذکراست کلیه مراحل صدور مجوز تأسیس، پروانه بهره برداری این واحد تولیدی آرد پرداخت تسهیلات توسط جهادکشاورزی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!