Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:04:41 GMT

اهدای ۵۰ دستگاه ماموگرافی ساخت ژاپن به ایران

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۰۶۱۲

اهدای ۵۰ دستگاه ماموگرافی ساخت ژاپن به ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، «میتسوگو سایکو»، در مراسم افتتاح همزمان مراکز پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: پدرم مبتلا به سرطان است و با توجه به اینکه تشخیص بیماری وی دیر انجام شد، در حال حاضر در وضعیت مناسبی قرار ندارد، بنابراین تشخیص زودهنگام سرطان بسیار مهم و اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حوزه سلامت یکی از مهم ترین عرصه های همکاری ایران و ژاپن است که در اجلاس های مشترک و مذاکرات مقامات دو کشور به طور جدی دنبال می شود چون ایران ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه سلامت و پزشکی دارد.

سفیر ژاپن در ایران با اشاره به همکاری دولت ژاپن و وزارت بهداشت در راه اندازی مراکز تشخیص زودهنگام سرطان، خاطرنشان کرد: قرارداد کمک بلاعوض ژاپن به ایران به ارزش ۱.۲ میلیارد ین در سال ۹۵ امضا و براساس آن، ۵۰ دستگاه ماموگرافی دیجیتال ساخت ژاپن به ایران اهدا شد.

وی با بیان اینکه بیماری هایی مانند بیماری های قلبی، عروقی و سرطان نیازمند توجه بیشتری هستند، افزود: همکاری ایران و ژاپن در زمینه های بشردوستانه به ویژه حوزه سلامت و پزشکی، اهمیت فوق العاده ای دارد و در مورد ادامه همکاری های مشترک، آمادگی داریم.

سفیر ژاپن در ایران در پایان یادآور شد: روابط ایران و ژاپن وارد نودمین سال خود می شود و از طرف دولت ژاپن مراتب قدردانی خود را نسبت به دست اندرکاران پروژه راه اندازی مراکز تشخیص زودهنگام سرطان اعلام می کنم.

کد خبر 4525221 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سرطان سفیر ژاپن در ایران ماموگرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نشانگر تشخیص اختلالات گوارشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امکان استفاده از این وسیله از سوی خود بیمار و هزینه کمتر نسبت به غربالگری آزمایشگاه‌ها از ویژگی‌های این نشانگر تشخیص زود هنگام سرطان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون (فیلم)
  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون + فیلم
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • ساخت نشانگر تشخیص اختلالات گوارشی
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید