Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته «شنبه» تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و سوهان محمد سیما قم در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ فوتسال به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت قمی‌ها توانستند حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار علی کفاشیان به عنوان مهمان ویژه حضور داشت. همچنین ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بازی را زیر نظر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اوصاف، این بازی با حواشی عجیبی همراه بود. پس از پایان بازی سوهان قم و فرش آرا مشهد، نیرو‌های حراست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، پس از بررسی زمین بازی اعلام کردند یک کاغد دست نویس مشکوک در دروازه قمی‌ها پیدا کردند.

پس از پیدا شدن این برگه مشکوک شائبه‌ها بیشتر شد تا اینکه رسول قلی‌زاده مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیما به خبرنگاران درباره این اتفاق گفت: من چنین ادعایی را قبول ندارم، مشوق تیم فرش آرا اول به سمت دروازه ما رفت و بعد با برگه‌ای که دستش بود به سمت "دهقان" دروازه‌بان تیم مان رفت. اول احساس کردم قصد انجام کاری دارد، اما اتفاق خاصی نیافتاد.

او درباره اعتصاب بازیکنان سوهان محمد سیما افزود: مشکلات ما حل نشد. با حامی مالی قرارداد بستیم، اما همکاری صورت نگرفت. بازیکنان به عنوان شغل اول به فوتسال نگاه می‌کنند و با غیرت و علاقه‌ای که به قم داشتند اعتصاب خود را شکستند و بازی کردند. فعلا این امر به فراموشی سپرده شده است، اما با قول مسئولان به زودی مشکلات مالی حل خواهد شد.

اما سعید قاسمی بازیکن کلیدی تیم سوهان قم پس از پیروزی تیم شان نظر دیگری درباره برگه دعانویسی داشت و دستبند سبز رنگی که به دعا وصل بود را به دروازه‌بان تیمشان نسبت داد و به خبرنگاران گفت: دروازه‌بان ما اعتقاد زیادی به ائمه اطهار علیهم السلام دارد و با بازوبند سبز رنگ خود بازی هایمان را شروع می‌کند، اما وجود برگه مشکوک درون دروازه صحت ندارد.

به طور کلی مدیرعامل و بازیکن باشگاه محمد سیما قم هرگونه شائبه در مورد اتفاقات غیر فوتبالی درون دروازه شان را رد کردند و اعلام کردند این اتفاق هرگز صورت نگرفته و صحت ندارد.

روز گذشته مرحله اول پلی آف لیگ فوتسال با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. مس سونگون با نتیجه ۶ بر یک از سد شهروند ساری گذشت. گیتی پسند نیز با همین نتیجه مقاومت البرز را از پیش روی برداشت و حفاری در اهواز موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ سن ایچ ساوه را شکست دهد.

تیم‌های فرش آرای مشهد و سوهان محمد سیما بازی برگشت خود از سری مسابقات پلی اف لیگ فوتسال را در شهر قم ۱۱ بهمن ماه برگزار خواهند کرد. سایر تیم‌ها در بازی برگشت نیز در همین تاریخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

بهنام بانی وسط درگیری فوتسال! + فیلم

از خط و نشان کشیدن مس و گیتی پسند برای قهرمانی تا دعانویسی و حضور بهنام بانی و کفاشیان در لیگ فوتسال

شادی جالب بهنام بانی پس از گلزنی به تیم هنرمندان پرسپولیس +فیلم

انتهای پیام/

حواشی کشف برگه مشکوک در مسابقه پلی آف لیگ فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک