Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@03:46:08 GMT

فروشنده اینستاگرامی «ماریجوانا»به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۱۴۰۹

فروشنده اینستاگرامی «ماریجوانا»به دام افتاد

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ محمد بخشنده با اعلام خبر بازداشت خرده‌فروش موادمخدر درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در رصد‌های شبانه‌‍‌روزی و پایش­های اطلاعاتی متوجه شدند فردی اقدام به تبلیغ و فروش موادمخدر روانگردان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام در شهر تهران و اصفهان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر کاشان و همچنین هماهنگی با مقام قضایی، تیم عملیاتی به مخفیگاه وی در شهر کاشان اعزام و موفق به بازداشت وی شدند.

بخشنده به اشاره به کشف بیش از ۶ کیلوگرم گُل و ماریجوانا از مخفیگاه متهم، گفت: این متهم برای سیر مراحل قانونی به تهران منتقل و با تکمیل پرونده قضائی وی به دادسرا معرفی شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: موادمخدر پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران