Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@22:54:04 GMT

حسین ماکارانی بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۴۲۰۰

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد از دستگیری مردی ۲۹ ساله معروف به حسین ماکارانی، به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد.

به گزارش صدای ایران سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد در گفتگو با مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت چهار و نیم بامداد بود که ماموران حین گشت زنی های شبانه خود به مرد جوانی برخورد کردند که از پارکینگ خانه ای در این محدوده خارج شده و حین دیدن ماموران به داخل خانه باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ماموران کلانتری وارد عمل شده و با بررسی این فرد متوجه شدند که او در حال سرقت از سه خودروی پارک شده شامل دو پژو و یک دستگاه ال ۹۰، در پارکینگ همان خانه ای بوده که از آن خارج شده است.
رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد ادامه داد:‌ در ادامه با دلالت متهم معروف به حسین ماکارانی که از بزهکاران معروف منطقه نازی آباد است، وی خودش صراحتا به ارتکاب سرقت معترف و مدعی شد که همان سه فقره سرقت را انجام داده است.
وی در زمینه شیوه و شگرد متهم نیز توضیح داد:‌ حسین ماکارانی با استفاده از شاه کلید یا کارت درب های خانه ها را باز می کرد و وقتی وارد خانه می شد و با تخریب درب ماشین ها به سرقت لوازم صوتی و اموال داخل خودرو اقدام می کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پیش از این نیز به دلیل اتهاماتی از جمله سرقت و مواد مخدر بازداشت شده اما تاکنون به زندان نرفته است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد