Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@01:14:22 GMT

حمایت پ.ک.ک از حمله به نظامیان ترکیه در شیلادزی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۰۱۸۳

حمایت پ.ک.ک از حمله به نظامیان ترکیه در شیلادزی

شورای رهبری پ.ک.ک با انتشار بیانیه‌ای از حمله به پایگاه نظامیان ترکیه در استان دهوک اقلیم کردستان عراق٬ حمایت کرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری ‌ANHA شورای رهبری پ.ک.ک در مورد حمله به پاسگاه نظامیان ترکیه در شیلادزی در استان دهوک اقلیم کردستان عراق٬ بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه طولانی پ.ک.ک٬ حمله گروهی از مردم شیلادزی به پایگاه نظامیان ترکیه با عبارت «خیزش ملی و تاریخی» توصیف شده و از کردها خواسته شده تا در هر نقطه و جغرافیایی که نظامیان ترکیه حضور دارند به آنها حمله‌ور شوند.

تعطیلی دفتر یک شبکه تلویزیونی اقلیم کردستان پس از حمله به پایگاه ترکیه

در این بیانیه٬ دو شهروند کُرد اهل شیلادزی که در ماجرای حمله به پایگاه بر اثر شلیک گلوله نظامیان ترکیه جان خود را از دست داده‌اند٬ با عنوان «شهدای مبارزاتی» توصیف شده و ادعا شده که ارتش ترکیه قصد دارد در سوریه و عراق دست به قتل عام کردها بزند.

در پایان بیانیه پ.ک.ک٬ انتقاداتی علیه حزب دموکرات کردستان به رهبری بارزانی مطرح و اعلام شده که سیاست‌های این حزب٬ جسارت و توان بیشتری به ترکیه و اردوغان می‌دهد تا به کردها حمله‌ور شوند.

انتهای پیام/

R7650/P/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کردستان عراق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کردستان عراق کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حمله جدید به یک پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق