Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@13:29:35 GMT

«پلاک ۴۰ » در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۱۶۱۲

«پلاک ۴۰ » در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود

«پلاک ۴۰ » با نمایش آثار برجسته هنر انقلاب در یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر امروز ۸ بهمن در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود .

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، در یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر «پلاک 40 » با نمایش آثار برجسته هنر انقلاب ساعت ۱۷ امروز ۸  بهمن با حضور مسئولان برگزاری این رویداد هنری و هنرمندان  در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش پلاک 40 آثار ویژه‌ هنر انقلاب که طی این 40 سال توسط هنرمندان شاخص خلق شده است به نمایش در می آید. در نمایشگاه «پلاک 40 »  آثاری در حوزه نقاشی و نگارگری و خط-نقاشی و خطاطی و کارهای حجمی به نمایش در می آید.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون: جواد حمیدی، آیت‌اللهی، کیخسرو خروش، محمد باقر آقامیری و حبیب‌الله صادقی، مصطفی گودرزی، مرتضی اسدی، ایرج اسکندری، هانیبال الخاص، سید نظام الدین امامی فر، احمد آقا قلی زاده، رضا بخشی، محمد علی بنی اسدی، محمد بهرامی، حسین پرتوی، ناصر پلنگی کاظم چلیپا،پرویز حاصلی، عبدالمجید حسینی راد، جمال خرمی نژاد، محمد خزائی، احمدرضا دالوند، جورج داود زاده، حبیب درخشانی، علی ذاکری، جلیل رسولی، احمد وکیلی، طاهر شیخ الحکمایی، بهنام کامرانی و ... به نمایش در می آید.

در برپایی نمایشگاه «پلاک 40 »  موزه هنرهای معاصر، موزه امام علی (ع)، موزه شهدا، موزه دفاع مقدس و نهادهای دیگری چون حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد روایت فتح و دفتر نشر و تنظیم آثار امام خمینی (ره) یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همکاری کرده اند.

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با دبیری ابراهیم حقیقی از بهمن تا اسفند  برگزار می شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی محمد جواد ظریف ارتش ظریف کتاب رزمایش اقتدار نیروی زمینی پلاک ۴۰ یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر فرهنگسرای نیاوران نمایشگاه افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم