Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران گفت: طبق اطلاعات جعبه سیاه هیچ نشانه‌ای از خروج خدمه سانچی از کشتی وجود ندارد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ادعاهای مطرح شده درباره زنده بودن خدمه کشتی سانچی، گروگان گرفتن آنها و تماس با خانواده‌ها گفت: مطرح شدن چنین مسائلی بازی کردن با احساسات خانواده شهدا سانچی و سوء استفاده از احساسات آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"طبق اطلاعات جعبه سیاه خدمه سانچی از کشتی خارج نشدند"

وی افزود: بنده از مسئولان امنیتی درخواست کردم به این مسئله ورود کند و با افرادی که خاطره خانواده‌های شهدای سانچی را مشوش می‌کنند، برخورد کند.

رئیس کمیسیون عمران با بیان اینکه در همین راستا بنده از رئیس سازمان بنادر و دریا نوردی که نماینده ایران در امور دریایی است، دعوت کرده‌ام روز (سه‌شنبه 16 بهمن) در کمیسیون حاضر شده و آخرین گزارش را به اعضای کمیسیون ارائه دهد، ادامه داد: در این جلسه درباره آخرین مذاکرات با چینی‌ها و توافقات به عمل آمده و همچنین چگونگی حمایت سازمان‌های ذیربط از منافع ایران بحث و تبادل نظر می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه طبق آخرین اخبار ما، این حادثه تعیین تکلیف شده است و مطالب منتشر شده در فضای مجازی واقعیت ندارد، ادامه داد: اطلاعات جعبه سیاه کشتی سانچی بررسی شده و در این بررسی‌ها، هیچ نشانه‌ای از خروج خدمه سانچی از کشتی وجود ندارد.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نفتکش سانچی مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفتکش سانچی مجلس دهم نفتکش سانچی مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت باید از ظرفیت های مردمی همزمان با عرضه زمین بیشتر استفاده کند گفت: دولت می تواند به جای آنکه به دنبال ساخت خانه برای مردم باشد، زمین به آنان واگذار کند تا افراد و متقاضیان خود اقدام به ساخت خانه کنند.

وی افزود: این اقدام خود می تواند منجر به تسریع در ساخت مسکن  شود.

شاکری اظهار کرد:  با توسعه افقی شهر‌ها و ساخت خانه تک طبقه، امکان مشارکت مردم در رشد اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه  مسکن تک طبقه بسیار مهم و کلیدی است و ما آن را در برنامه هفتم ترویج کردیم  گفت: در مجلس مصوبه‌ای در این زمینه به تصویب رسیده است که بتوانیم مسکن ویلایی و معیشت محور به متقاضیان اختصاص دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است