Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران به تازگی از آپوئل قبرس به اف سی سیدنی پیوسته تا فوتبال خود را در لیگ برتر استرالیا دنبال کند.

روزنامه استرالیایی سیدنی مورنینگ هرالد با انتشار گزارشی درباره قوچان نژاد او را «بزرگترین نام» و «محبوب‌ترین بازیکن» در لیگ استرالیا توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه می‌نویسد: او محبوب‌ترین بازیکن در لیگ برتر است، اما اکثر استرالیایی‌ها در تلفظ نام او مشکل دارند. به گفته باشگاه سیدنی، رضا قوچان نژاد با قیمتی کمتر از سقف تعیین شده جذب شده است.

در اینستاگرام، گوچی چهار برابر محبوب‌تر از «تیم کیهیل» است. این مهاجم ۱.۳ میلیون دنبال کننده دارد، بیشتر از مجموع دنبال کنندگان کیسوکه هوندا، سیم دی یانگ، استیون تیلور، ریرا، تویونن و لی فوندرا، ستاره‌های لیگ A.

در ۶ سال گذشته، گوچی ستاره یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ملی در فوتبال بین المللی، یعنی ایران بوده است. در عرض ۲۴ ساعت پس از ورود به سیدنی، او مورد حمایت ده‌ها هزار دنبال کننده استرالیایی قرار گرفت.

گوچی گفت: " استقبال خوبی در اینجا از من شد. ایرانیان واقعا مثبت هستند و واقعا خوشحال هستند. "

برای ایرانی‌های استرالیا قوچان نژاد نمادی از ایران است و این فرصتی است که شاهد حضور قوچان نژاد در لیگ باشند.

از نظر قوچان نژاد، نقش یک فوتبالیست به همان اندازه که ایجاد سرگرمی است، الگو بودن نیز هست. او بازیکن سریعی است از ضربات پای چپ خوبی برخوردار است و حرکت هوشمندانه‌ای دارد. این ویژگی‌ها او را محبوب طرفداران ساخته است، اما فلسفه او چیز دیگری است.

او گفت: "خارج از زمین بازیکن باید الگو باشد. برای من مهم است که به دیگران احترام بگذارم، فروتن باشم، به دیگران کمک کنم. "

قوچان نژاد خارج از ایران هم به اندازه داخل کشور معروف است. او یکی از معدود بازیکنانی است در خارج از کشور بازی می‌کند و در آنجا با گروه‌های ایرانی خارج از کشور برخورد دارد. سفر این بار او به استرالیا با آخرین سفر او به این کشور در رقابت‌های جام آسیا ۲۰۱۵، که ایران پس از استرالیا بیشترین هوادار را داشت، متفاوت نبود.

گوچی گفت: "هر بازی [در جام ملت هایآسیا ۲۰۱۵]برای ما یک بازی خانگی بود، زیرا جمعیت زیادی از ایرانیان را داشتیم که نمی‌توانم آن را توضیح دهم. احساس خوبی است که ایرانیان را در نزدیکی خودم می‌بینم. "

قوچان نژاد پیش از آنکه تمرینات خود را شروع کند، از حالا فروش کارت عضویت (کارت هواداری) را آغاز کرده است. صد‌ها نفر از طرفدارانش می‌خواستند بدانند چگونه می‌توانند او را تماشا کنند.

قوچان نژاد نمی‌داند چقدر در سیدنی خواهد بود، اما اگر تا ژوئن باشد، می‌خواهد در این مدت ۶ ماهه میراثی از خود به جا بگذارد.

یشتر بخوانید:

بازتاب توافق پرسپولیسی‌ها با قوچان نژاد در رسانه قبرسی

تغییر مسیر ناگهانی رضا قوچان نژاد!

دلایل حذف ایران از جام ملت‌ها مشخص شد

انتهای پیام/

گوچی محبوبترین بازیکن لیگ استرالیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • جهان به روایت تصویر