Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:23:58 GMT

اعزام مبلغان مهدوی برای تبیین سبک زندگی فاطمی(س)

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۵۵۲۷

اعزام مبلغان مهدوی برای تبیین سبک زندگی فاطمی(س)

مبلغان مرکز تخصصی مهدویت به مناسبت ایام فاطمیه و عزاداری حضرت زهرای مرضیه(س) با حضور در استان ها و شهرستان های مختلف، ابعاد سبک زندگی فاطمی(س) را برای منتظران تبیین می کنند.

به گزارش خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مرکز تخصصی مهدویت به مناسبت فرا رسیدن دهه دوم فاطمیه و ایام عزاداری حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، مبلغان را به سراسر کشور اعزام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، محور برنامه این اعزام های تبلیغی، تبیین سبک زندگی فاطمی(س) با رویکرد «فاطمه(س)؛ الگوی بشر»، است و از حدیث امام زمان(عج) که فرمودند: «در دختر پیامبر خدا صلی الله علیه و آله برای من الگوی نیکویی است» الهام می گیرد.

 

معرفی این الگو در ابعاد مختلف همچون اخلاق، عبادت، زهد، انفاق، ولایت مداری، زندگی خانوادگی، علم، بصیرت، نگاه به زندگی و ... در بسته تبلیغی مرکز تخصصی مهدویت ویژه فاطمیه دوم پیش بینی شده است.

 

این گزارش می افزاید: اعزام مبلغان مهدوی ویژه عزاداری ایام فاطمیه به دو صورت است، یکی متمرکز و در نقاطی همچون مسجد مقدس جمکران، آستان قدس رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) که مخاطبان خاص خود را دارند و دیگری از طریق همکاری با سازمان های اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی برای حضور در اقصی نقاط کشور.

 

تلاش بر آن است تا با محور قرآن دادن فرموده امام زمان(عج)، این مهم تبیین شود که حضرت فاطمه زهرا(س) فقط الگوی زنان نیستند بلکه مردن نیز باید از ایشان الگو و درس بگیرند.

 

حداقل 50 مبلغ در اعزام های ایام فاطمیه در سراسر کشور و طی روزهای 13 بهمن تا 20 بهمن (سالروز شهادت یگانه بانوی عالم(س)) حضور داشته و برخی تا 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب به فعالیت های تبلیغی ادامه می دهند.

 

گفتنی است، برنامه اعزام مبلغان مهدوی در گذشته به صورت محدود و پراکنده انجام می شد اما از پنج سال قبل به منظور استفاده از ظرفیت ایام فاطمیه برای تبلیغ و تعمیق فرهنگ مهدویت به صورت متمرکز و در سطح کشور اجرا می شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 12 بهمن سرود گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان آمریکا خبرگزاری شبستان سبک زندگی فاطمی س اعزام مبلغان مرکز تخصصی مهدویت مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش

به گزارش خبرنگار مهر، «چندهیچ» به نویسندگی مریم یاسین‌زاده و کارگردانی رومینا مهدوی که نگاهی متفاوت به جنگ دارد و روایتی از سرانجام وقایع جنگ با پنج گویش مختلف است، در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه خوانی می شود.

رومینا مهدوی کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این باره توضیح داد: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد خواستم با اجراخوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه شویم. به امید روزی که صلح در تمام جهان برقرار باشد.

این اجراخوانی به صورت محدود و در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود. تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوان‌های این اجرا هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی، پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

کد خبر 6090085 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور