Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال از اینکه در ایران زمین خوب وجود ندارد گلایه کرد.

وینفرد شفر پس از پیروزی استقلال در دیدار دوستانه مقابل تیم ویستا توربین اظهار داشت: اول تشکر می‌کنم از افرادی که شرایط برگزاری این دیدار را فراهم کردند. نمی‌دانم چرا در ایران زمین خوب نیست! این برای هواداران و کسانی که فوتبال را می‌خواهند ببینند، بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند آماده‌سازی تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان ملی‌پوش ما به تمرینات برگشتند و دو نفر از آنها حدود یک دقیقه بازی کردند تا در فضای تیم قرار بگیرند. از فردا هم خودمان را برای بازی مقابل پیکان (در هفته شانزدهم لیگ برتر) آماده می‌کنیم.

باید با ملی پوشان صحبت کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط ملی‌پوشان که امروز به اردوی این تیم اضافه شدند، عنوان کرد: پژمان منتظری، وریا غفوری و روزبه چشمی شرایط خوبی در تیم ملی داشتند. فکر می‌کنم فقط ناراحت هستند، چون همه فکر می‌کردند که تیم ملی قهرمان می‌شود. باید با آنها صحبت کنیم و بگوییم که از الان هدف‌شان قهرمانی استقلال است.

وی در پاسخ به این سؤال که «وضعیت مصدومیت خسرو حیدری و علی کریمی چگونه است؟»، تصریح کرد: امیدوارم خیلی سریع برگردند.

شفر در پاسخ به این پرسش که «چرا استقلال هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است؟»، گفت: به شما تبریک می‌گویم. شما مربی هستید؟ نه شرایط‌مان خوب است. ایسما و دو سه بازیکن جدید به تیم اضافه شدند و بعد از این بازی دوستانه اسامی را باید در نظر بگیریم که ببینیم کدام بازیکنان برای بازی اول‌مان مقابل پیکان خوب هستند.

واکنش شفر به شایعه حضور منشا در استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعه حضور منشا در این تیم هم تصریح کرد: من نمی‌دانم و او را الان اینجا نمی‌بینم!

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا برنامه‌های آماده‌سازی استقلال در نیم‌فصل به خوبی انجام شده است؟»، گفت: امروز فقط درباره شرایط بازی صحبت می‌کنم. شاید خیلی چیزها خوب نباشد، ولی امروز فقط درباره بازی صحبت می‌کنم.

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم نهایی جهام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال آبی‌پوشان ملاثانی و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.
گل اول سپاهان در این بازی را کاوه رضایی با پاس رامین رضاییان به ثمر رساند و گل دوم را شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱۸ زد.
با این نتیجه سپاهان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و در این مرحله باید به مس رفسنجان رود.

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد