Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:48:53 GMT

امین منوچهری به سایپا بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۹۱۹۸

امین منوچهری به سایپا بازگشت

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا: امین منوچهری، که فوتبال حرفه ایی اش را در سایپا آغاز کرده بود و سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را به مدت 6 فصل دارد بعد از حضور در تیم های استقلال تهران، نفت تهران، راه آهن و سپاهان، با نظر کادرفنی تا پایان فصل 97-98 رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، نارنجی پوشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم‌های فوتبال سایپا - استقلال خوزستان

قرارداد ۲ مربی و سرپرست تیم فوتبال سایپا ثبت شد

انتهای پیام/

منوچهری نارنجی پوش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر ایران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، حضور آرش برهانی در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن و تماشای مسابقه در کنار فرشید سمیعی زمزمه‌های بازگشت مهاجم سابق آبی‌ها به باشگاه را به وجود آورده است.

برهانی که تا قبل از حضور علی خطیر در استقلال ریاست آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همزمان سرمربی تیم امید این باشگاه هم بود، چند ماهی است از استقلال دور شده اما به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با فرشید سمیعی دوباره شاهد بازگشتش باشیم.

برهانی که چند هفته قبل از شهرداری آستارا و سمت سرمربیگری این تیم لیگ یکی کنار رفت، حالا احتمالا دوباره به عنوان رییس آکادمی استقلال به تیم محبوب خودش برگردد و کارش را شروع کند.

مسئولان استقلال تاکنون اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشتند اما بازگشت برهانی به آکادمی باشگاه استقلال محتمل به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و ١٢ استان