Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارتین اودگارد در خصوص زیدان و رئال مادرید در مصاحبه با رسانه ای نروژی صحبت کرد.

طرفداری- مارتین اودگارد پدیده باشگاه رئال مادرید که به صورت قرضی در لیگ هلند بازی می کند، در مصاحبه ای با رسانه نروژی AD در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

به نقل از مارکا، اودگار گفت:

شروع ستاره شدن: همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برای مدت طولانی بود که ستاره ای نروژ حضور نداشت و رسانه ها همه چیز را گسترش دادند در حالی که فقط پانزده سال داشتم. من هوشیار هستم و نمونه ای از افراد اهل اسکاندیناوی که از توجه و انتظارات اغراق آمیز خوشش نمی آید. با رسانه ها مصاحبه می کنم چون بخشی از حرفه من است اما رسانه را سرگرمی یا دلیل فوتبال بازی کردنم، نمی دانم. فداکاری های خانواده: وقتی من شانزده سالم بود، به همراه پدرم به مادرید رفتیم و مادرم در نروژ کنار دو خواهرم ماند. به خاطر شرایط من، خانواده ام چندی وقتی جدا و دور از هم بودند که این یک فداکاری بزرگ است. چون نوجوان بودم، خانواده ام نمی خواستند تا تنها سفر کنم و وقتی بعد از مدتی به شرایط عادت کردم، پدرم به نروژ برگشت.  انتخاب رئال مادرید: من به تیم های زیادی می توانستم بپیوندم اما رئال مادرید رویای من بود. بزرگترین باشگاه جهان که بهترین گزینه برای من بود. با تیم اصلی تمرین می کردم و چند بازی هم زیر نظر زیدان انجام دادم. بازی کردن کنار ستارگان بزرگ رئال مادرید قدم بزرگی برای من بود. از بازی کردن در تیمی در نروژ به بازی کردن کنار سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو رسیدم. زیدان: داشتن او کنارم به عنوان مربی فوق العاده بود اما گاهی برای اعتماد به نفس خوب نیست. چه تکنیک فوق العاده ای دارد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد