Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همایون امیرزاده مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور سابق اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سمت دبیری کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کناره‌گیری کرد.

  کارگروه کاغذ در شهریور ماه سال جاری که با ریاست حسین انتظامی و دبیری وی در وزارت ارشاد ایجاد و سعی کرد کانالی برای بررسی تقاضاها برای واردات کاغذ و معرفی واردکنندگان قابل اعتماد به وزارت صنعت و معدن و تجارت و بانک مرکزی ایجاد و به بررسی پرونده‌های تقاضا برای واردات کاغذ پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروج امیرزاده از سمت دبیری این کارگروه برای تمرکز بیشتر بر فعالیت‌های روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.

خارج شدن امیرزاده از سمت دبیری این کارگروه با خواست خود و با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است و او آخرین حضورش در این سمت در این کارگروه امروز تجربه کرد.

کد خبر 4531873 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار کاغذ همایون امیرزاده وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت و در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر وضعیت ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج توسط شهرداری تهران که قرار بود در طرح توسعه سنگلج در اختیار این تماشاخانه تئاتری قرار گیرد، تاکید کرد: با شهردار محترم تهران صحبت کردم. بنا بر این است که مشکلی برای مجموعه سنگلج پیش نیاید. ما به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستم.

وی یادآور شد: نامه‌ای خدمت شهردار تهران ارسال کردم و با ایشان مذاکره حضوری نیز داشتم که حاضر هستیم تهاتر کنیم و آن زمین در اختیار مجموعه تئاتر سنگلج قرار بگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تماشاخانه سنگلج از قدیمی‌ترین مراکز نمایشی تهران است و هنرمندان و اصحاب هنر به این مجموعه و طرح توسعه آن بسیار علاقه‌مند هستند.

کد خبر 6100317 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • انتقال دبیرخانه دائمی مُد زاگرس به لرستان
  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش