Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بنایی کیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال روی برف نقده با ترکیب سعید صیامی، مهدی کاظمی، عماد بهمنی و توحید عالیزاده با هدایت اردشیر کریمیار (بازیکن سابق تیم ملی) با وایلد کارت کنفدراسیون والیبال اروپا (CEV) راهی این تور اروپایی خواهد شد.
وی بیان کرد: این تور اروپایی از 26 تا 28 بهمن ماه جاری در پیست اسکی باکوریانی گرجستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 14 تیم از هشت کشور ایران، ارمنستان، گرجستان، ایتالیا، روسیه، ترکیه، لهستان و رومانی در این تور به رقابت خواهند پرداخت.
به گزارش ایرنا در سال 1395 دومین دوره تور اروپایی والیبال روی برف اروپا که با همت شرکت رایکا توسعه کیش در پیست دیزین ایران برگزار شده بود با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید.
نخستین دوره تور اروپایی 2016 والیبال روی برف در پیست «اسپیندلروف ملین» با حضور 32 تیم مردان و 16 تیم بخش زنان جمهوری چک برگزار شد.
سال گذشته نیز کنفدراسیون والیبال اروپا سومین دوره تور والیبال برفی 2018 اروپا را در مرکز اولوداغ بورسای ترکیه برگزار کرد.
تور اروپایی والیبال روی برف در ست‌های 11 امتیازی و با توپ‌های VLS300 در سه ست برگزار می شود.
7156/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ارمنستان تیم ملی رومانی گرجستان والیبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل

مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور امروز به میزبانی دانشگاه شمال آمل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسابقات والیبال دانشجویان امروز با حضور تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد و سرپرست تیم های شرکت‌کننده و تیم‌های مدعو از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رئیس دانشگاه شمال آمل به تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: دراین مسابقات هفت تیم از دانشگاه استان‌های مازندران، گیلان وگلستان شرکت کردند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار خواهد شد یادآور شد: تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه 2 به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود می‌کند.

رئیس دانشگاه شمال آمل همچنین یادآور شد: این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیرساختی و سالن های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است.

وی گفت: وزارت علوم به درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر گفت: شهرستان آمل یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور بوده و والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در سطح دانشجویی به شناسایی استعدادهای جدید و معرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ  والیبال منجر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود