Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهار‌محال و بختیاری، دومین کنگره شهدای دانشجو استان چهارمحال و بختیاری ششم اسفندماه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشگاه‌های استان، بسیج دانشجویی، دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اجرای این کنگره مشارکت خواهند داشت و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی مختلفی در این مراسم اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراسیاب صادقی، مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهرکرد در این رابطه بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری  بیش‌ از 70 دانشجوی شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که در این کنگره معرفی خواهند شد و راه و سیره این عزیزان به دانشجویان معرفی می‌شود تا جوانان بتوانند الگوی مناسبی برای خود انتخاب کنند.

وی ادامه داد: به منظور افزایش مشارکت دانشجویان در اجرای این کنگره مسابقه‌ایی را با عنوان «فراخوان کنگره شهدای دانشجو» طراحی کردیم و موضوعاتی از قبیل؛ طراحی بنره کنگره، طراحی پوستر کنگره، طراحی المان تندیس، طراحی دکور کنگره، پیشنهاد عنوان کنگره، ساخت کلیپ و ساخت تیزر  را نیز برای این مسابقه در نظر گرفتیم.

صادقی افزود: مهلت ارسال این آثار تا فردا 15 بهمن‌ماه است و تبلیغات برای این مراسم نیز از 18 بهمن آغار می‌شود که در نظر داریم تا از میان طرح‌ها و آثار ارسالی دانشجویان در امر تبلیغات و حتی اجرای مراسم استفاده کنیم. تا کنون نیز طرح‌های زیادی به دست ما رسیده و چند مورد از طرح‌ها نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهرکرد در پایان گفت: دومین کنگره شهدای استان در دانشکده کشاورزی سالن شهید آوینی از ساعت 9 تا 12 برگزار خواهد شد که در صورت تغییرات در زمان و مکان برگزاری اخبار جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

یادآور‌ می‌شود، این کنگره برنامه‌های جانبی نظیر برپایی نمایشگاه، رونمایی از اپلیکیشن شهدا و رونمایی از بازی یارانه‌ایی به نام شهدای استان را نیز در نظر دارد.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی چهارمحال و بختیاری گروه اجتماعی کنگره شهدا دانشگاه شهرکرد ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت