Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی همانند تیم همشهری خود در نقل و انتقالات  به جذب بازیکن از لحاظ کمی و کیفی نیاز داشت. البته ماشین سازان  موفق نشدند آن گونه که باید فعالیت قابل توجهی در نقل و انتقالات زمستانی داشته باشند.

با توجه به اینکه باشگاه ماشین سازی در نقل و انتقالات تابستانی مشکلات زیادی داشت و نتوانست فعالیت آن چنانی داشته باشد، در طول بازی‌های نیم فصل اول  از کمبود بازیکن به شدت رنج دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیران ماشین سازی در واکنش به این موضوع وعده دادند که در نقل و انتقالات زمستانی به خوبی این خلا را پر خواهند کرد.

خروجی‌های بزرگ ماشین سازی 

با توجه به اینکه برخلاف تراکتورسازی، جدا شده‌های ماشین سازی را بازیکنان سرشناس این تیم شامل می‌شوند، ابتدا این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم. دو ستاره ماشین سازی در حالی از جمع سبزپوشان در نقل و انتقالات زمستانی جدا شدند که مسئولان این تیم اعلام کرده بودند با توجه به کمبود بازیکن، جدا شده چندانی در زمستان نخواهند داشت. پیمان بابایی، مهاجم جوان ماشین سازی که علی رغم حضور کم در ترکیب این تیم به دلیل مصدومیت طولانی، عملکرد بسیار خوبی داشته و جزو معدود بازیکنان سرشناس و باتجربه ماشین سازی به شمار می‌رفت در نقل و انتقالات زمستانی به تیم سومقاییت باکو آذربایجان پیوست. سید احمد موسوی، ستاره شماره یک ماشین سازان در نیم فصل اول نیز در نقل و انتقالات زمستانی پاداش درخشش خود را گرفته و به تراکتورسازی پیوست.

ماشین سازان در کنار از دست این دو بازیکن سرشناس چند بازیکن دیگر خود را نیز در معرض جدایی می‌دیدند که البته موفق به حفظ شان شدند. یکی از این بازیکنان کنعانی زادگان بود که به واسطه عملکرد خوب در تیم ملی مشتری‌های زیادی داشت، اما در نهایت در ماشین سازی ماندنی شد.

خرید‌های ماشین سازی در زمستان

بازگشت یوسف سیدی به ماشین سازی، مهمترین اتفاق نقل و انتقالاتی سبزپوشان در این مقطع بود. سیدی که از ماشین سازی به تراکتورسازی پیوست، نتوانست در تیم جدید خود شرایط خوبی را تجربه کند و سرانجام بعد از یک مدت بسیار کوتاه عطای حضور در تراکتور را به لقایش بخشید. علی رغم پیشنهاد بازگشت به ماشین سازی، سیدی یک نیم فصل بیرون ماند. در نهایت پس از اینکه سیدی موفق به حضور در تیم دیگری نشد، در نیم فصل دوم به جمع ماشین سازان ملحق شد تا یک بار دیگر در ترکیب این تیم برای ستاره شدن تلاش کند.

احسان علوان زاده

احسان علوان زاده، دیگر خرید زمستانی ماشین سازان بود که البته حواشی بسیار زیادی داشت. هافبک سابق پرسپولیس که البته فرصت بازی چندانی در تیم برانکو نداشت و همین امیر باعث جدای اش شد، پس از یک مدت کوتاه حضور در ماشین سازی از این تیم اخراج شد. دلیل اخراج او موارد انضباطی بیان شد و این در حالی بود که طبق اخبار رسیده از اردوی ماشین سازان، رضا مهاجری علاقه زیادی به داشتن او در تیمش داشت. پس از کش و قوس‌های بسیار روز گذشته خبر رسید که علوان زاده بار دیگر به جمع ماشینی‌ها بازگشته است. به این ترتیب باید او را نیز در لیست ورودی‌های زمستانی ماشین سازی قرار دهیم.

احسان تاییدی

احسان تاییدی که فصل گذشته در پارس جنوبی حضور داشت و در نیم فصل اول فصل جاری نیز در تیم اروند خرمشهر حضور داشت. او به عنوان جانشین پیمان بابایی در خط حمله به ماشین سازی پیوسته تا در کنار رضا خالقی فر گلزن، برای ماشین سازی در نیم فصل دوم رقم زننده گل‌های حساس باشد.

علیرضا حیدری 

علیرضا حیدری، دروازه بان سوم تیم تراکتورسازی در نیم فصل اول لیگ هجدهم که با حضور اخباری به طور علنی جایی در تیمش نداشت، به عنوان یکی از خرید‌های زمستانی ماشین سازی، به تیم دوم فوتبال آذربایجان منتقل شد. ماشین سازان با حضور دخسوس، شرایط خوبی در درون دروازه دارند و حیدری برای گرفتن جای دخسوس کار بسیار سختی در پیش دارد.

فرشاد سالاروند

فرشاد سالاروند، هافبک دفاعی تیم پارس جنوبی در نیم فصل اول، یکی دیگر از خرید‌های زمستانی ماشین سازی بود. او که به همراه استقلال خوزستان حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز تجربه کرده با توجه به شرایط ترکیب تیم ماشین سازی به نظر می‌رسد که کار سختی برای فیکس شدن در تیم مهاجری نداشته باشد.

میلاد قربان زاده 

میلاد قربان زاده مدافع راست تیم سپیدرود رشت آخرین خرید ماشین سازی در زمستان است که می‌خواهیم در موردش صحبت کنیم. قربان زاده که شرایط بسیار خوبی در سپیدرود داشت و در اکثر بازی‌های نیم فصل اول فیکس بود پس از اشتباهات فاحشی که در بازی‌های پایانی این تیم داشت، مورد غضب علی کریمی و در لیست مازاد تیم قرار گرفت. با توجه به این شرایط عجیب، قربان زاده در آستانه جدایی از جمع رشتی‌ها قرار گرفت و ماشین سازی برای پر کردن جای خالی موسوی سراغ او رفت تا در نیم فصل دوم این بازیکن را در ترکیب سبزپوشان ببینیم.

بیشتر بخوانید: 

مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز

انتهای پیام/ 

تغییرات تیم ماشین سازی در نقل و انتقالات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها