Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مسعود باغفلکی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به سفر رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به 2 بخش کُردنشین و عرب نشین عراق اشاره کرد و افزود: مقدمات انعقاد تفاهم نامه هایی با دانشگاه های این کشور فراهم شد.
او تبادل علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه های عراق را در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه دانست و گفت: می خواهیم با کشور عراق تبادل دانشجو، استاد و دانشجو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او شرایط را برای حضور دانشجویان عراقی در دانشگاه آزاد کرمانشاه فراهم دانست و گفت: امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در حوزه آموزشی و پژوهشی داریم.
او با بیان اینکه اکنون حدود 19 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در قالب 9 واحد و مرکز مشغول به تحصیل هستند، گفت: باتوجه به زیرساخت ها و ظرفیت ها و امکاناتی که از گذشته تاکنون در استان ایجاد شده اکنون 20 هزار صندلی خالی در دانشگاه آزاد استان داریم.
قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه این دانشگاه از نظر امکانات و تجهیزات جزء دانشگاه های طراز اول است، گفت: دانشگاه ازاد کرمانشاه نیاز به معرفی و شناسانده شدن توسط رسانه ها به مردم دارد.
باغفلکی این دانشگاه را مصداق واقعی اصل 44 قانون اساسی دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون بزرگترین مرکز آموزش عالی بخش خصوصی است که بار علمی و آموزشی زیادی را از دوش دولت برداشته است.
او اظهار داشت: جاهایی که دولت امکان فعالیت نداشته است دانشگاه آزاد اسلامی ورود کرده و اکنون در برخی از مناطق مرزی از جمله در قصرشیرین دارای واحد دانشگاهی هستیم.
او رعایت عدالت آموزشی و دسترسی آسان مردم به آموزش عالی را یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تصریح کرد: ما در برخی از شهرستان های کوچک که مراکز آموزش عالی وجود نداشت و مردم هم توان حضور در دانشگاه های شهرهای دیگری نداشتند، خدمات آموزشی ارائه می کنیم.
او با بیان اینکه استان را به سه نقطه غرب، شرق و مرکز تقسیم کرده ایم، گفت: این تقسیم بندی با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه حمایت از دانشجویان هیچ گاه از نگاه مسئولان دانشگاه غافل نمانده است، گفت: سالانه به تعداد زیادی از دانشجویان وام پرداخت می شود تا فشار زیادی بابت تامین شهریه متحمل نشوند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت حدود 60 هزار دانشجو دارد.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصل ۴۴ پیروزی انقلاب اسلامی دانشجو دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، اخبار تقریبی این خبرگزاری در هفته‌ای که گذشت به شرح ذیل است: 

*پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

نماینده سابق حضرت امام و مقام معظم رهبری در منطقه کردستان در پیامی درگذشت ماموستا ملا احمد فخری را تسلیت گفت.

*سعادتی در گفت‌وگو با تقریب: واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر این باور است ایران با واکنش قاطع و هوشمندانه معادله رژیم نامشروع اسرائیل  مبنی بر تثبیت خود به عنوان نیروی مسلط در منطقه را برهم زد، پاسخی که ضعف و سستی اسرائیل را بعد از طوفان الاقصی نمایان‌تر کرد.

*ماموستا ابن الخیاط در گفتگو با تقریب: مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب

امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه شافعیه سقز، بیان کرد: مشکلات عدیده جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به نظرات و توصیه های علمای جهان اسلام است؛ اینکه دشمنان از نفوذ و هر نوع آسیب بر پیکره اسلام استفاده می کنند از عدم همراهی حاکمان کشورهای اسلامی با علما است.


*عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند؛ از هر راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

*آخوند میرابی در گفتگو با تقریب: مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن، بیان کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

*حجت الاسلام مهاجرنیا در گفتگو با تقریب: قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم، بیان کرد: دو واژه "امت" و "واحده" هماهنگ و همسو هستند؛ آنچه ما به دنبال آن هستیم پیروان اسلام یا کسانی هستند که از دین مبین اسلام پیروی می کنند و آهنگ واحدی به اهداف اسلام دارند.
 
*آیت الله مقتدایی در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: باید یک وحدت کامل و تمام بین ملت داشته باشیم، همه پشتیبان یکدیگر بوده و از این نظام حمایت کنند و ملت های مظلوم عالم به مانند غزه را همراهی کنند تا دشمن که تاکنون شکست خورده و از این به بعد نیز شکست بخورد.

*حجت الاسلام میرعمادی در گفتگو با تقریب: اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: دشمنان اسلام در اهداف خود یکپارچه هستند که می طلبد کشورهای اسلامی نیز وحدت و انسجام عملی داشته و یکپارچگی خود را جهت پیشبرد اهداف اسلام حفظ کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است