Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تذکر داده بودم که اگر مدیری تبعیت نکند، ما به کار با او خاتمه می‌دهیم و در خراسان مجبور شدیم که دو مدیر را عزل کنیم.

به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: اخراج دو مدیر در خراسان رضوی به‌دلیل عدم همکاری و استقامت آن‌ها صورت گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: برای اجرای پروژه پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال در خراسان رضوی دو مدیر را عزل کردیم، زیرا مدیر ما در این مکان در برابر آزاد کردن فضا استقامت می‌کرد، سال‌ها از فضایی ۶ هزار متری استفاده نمی‌شد، متأسفانه این مقاومت‌ها در بدنه مجموعه‌های اجرایی کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آذری‌جهرمی: برخی از پرتاب‌های فضایی ما دردشان می‌گیرد جهرمی: صدای روشن ایرانیان بزودی در فضا می‌پیچد

وی با اشاره به تذکرات داده شده به مدیران استانی اظهار کرد: من تذکر داده بودم که اگر مدیری از این موضوع تبعیت نکند، ما به کار با او خاتمه می‌دهیم و در خراسان مجبور شدیم که دو مدیر را عزل کنیم و مدیرانی را قرار دادیم که نگاه سنتی نداشته باشند.

آتش‌سوزی فضایی ارتباطی با ماهواره دوستی ندارد

آذری جهرمی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی مرکز فضایی بیان کرد: حدود ۸ روز پیش یکی از سامانه‌های حمل‌ونقل هوایی در پژوهشگاه فضایی در حال تست بود که دچار آتش‌سوزی شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حجم آتش‌سوزی در این حادثه گسترده بود و ۲ نفر از تکنسین‌های پژوهشگاه و یک نفر از مهندسان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای این موضوع را به پرتاب ماهواره دوستی نسبت دادند، گفت: این اتفاق هیچ ارتباطی با آن ندارد و دلایل وقوع آن در دست بررسی است.

با دستور وزارت دفاع ماهواره دوستی در مدار قرار می‌گیرد

آذری جهرمی اظهار کرد: ماهواره دوستی هم اینک آماده است و منتظر اعلام نهایی وزارت دفاع برای در مدار قرار گرفتن آن هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: تولید ماهواره از دستاوردهای جوانان ایران زمین است و این دانشمندان تا کنون ماهواره‌های مختلفی را طراحی و اجرا کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماهواره دوستی به کارفرمایی سازمان فضایی ایران توسط دانشگاه صنعتی شریف به‌صورت خاص با هدف توسعه و دستیابی به فناوری‌هایی که برای نخستین‌بار در ماهواره‌های بومی نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد، طراحی و ساخته شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 جام ملت های آسیا تحولات ونزوئلا جشنواره فجر آذری جهرمی سازمان فضایی ایران فناوری ماهواره ماهواره دوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • ۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور