Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد امید که به تازگی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی هم منصوب شده در آستانه برگزاری رقابتهای جام تختی به خبرنگار مهر گفت: سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی جام تختی طی روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه با حضور ۱۰ تیم خارجی و تعدادی از آزادکاران منتخب کشورمان در شهر کرمانشاه برگزار می شود که طبیعتا این تورنمنت بین المللی برای فدراسیون و کادر فنی اهمیت فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۰ تیم خارجی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که مطمئنا در قالب برخی از تیم های خارجی، نفرات خوب و عنوان دار هم حضور دارند. البته تمرکز کادر فنی تیم های امید و بزرگسالان روی انتخاب و محک زدن برخی از نفراتی است که باید بزودی در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان بروند. در نتیجه می توان گفت که جام تختی یکی از میادین انتخابی تیم ملی است که مدعیان باید آنرا جدی بگیرند.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید ادامه داد: تیم امید طبق برنامه پیش رو، رقابتهای جام جهانی بزرگسالان و همچنین نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد و مدعیان این رده که مجوز حضور در جام تختی را دارند باید برای اثبات شایستگی خود نهایت استفاده را از این مسابقات ببرند.

رضایی در ادامه گفت: با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است از کشتی گیران حاضر در رقابت های جام تختی، تست دوپینگ گرفته شود. ضمن اینکه نفرات اول اوزان ششگانه رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور هم مجوز حضور در جام تختی را کسب کردند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در پایان با اشاره به اینکه زمان انتخابات فدراسیون کشتی نیز بزودی اعلام خواهد شد، گفت: وزارت ورزش اعلام کرده که اوایل اسفندماه زمان برگزاری مجمع عمومی کشتی را مشخص می کند که طبیعتا با این شرایط باید شاهد برگزاری مجمع در سال آینده باشیم.

کد خبر 4534074 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: جام تختی علیرضا رضایی فدراسیون کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد