Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@00:00:12 GMT

فرخ‌نژاد: درباره اظهارات سیاسی ام تذکر نگرفتم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۸۴۲۱

فرخ‌نژاد: درباره اظهارات سیاسی ام تذکر نگرفتم

به گزارش جهان نيوز، حمید فرخ‌نژادحمید فرخ نژاد بازیگر فیلم سینمایی «سمفونی نهم» درباره نقش خود در این فیلم گفت: نقش من، کاراکتری بود که به شدت باید بی‌تفاوت به اتفاقات پیرامونش رفتار می‌کرد. یکی از ویژگی‌های شخصیت من (عزرائیل) چیزی بود که ما به ازای خارجی نداشت و خود بازیگر باید با مختصاتی که کارگردان بیان می‌کند، آن را بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه درباره مهربان بودن شخصیت عزرائیل در این فیلم بیان کرد: در خلال کار به این نتیجه رسیدیم که وحشتی که همه از ملک الموت دارند، نباید در کار دیده شود و این نقش هم مانند بقیه باید فردی عادی باشد. حتی شاید می‌تواند مهربان باشد و گاهی به خاطر چیز‌هایی که دوست دارد تجربه کند، زمینی هم بشود؛ ما در کار دیدیم او هم دوست دارد، عشق را تجربه کند و زمینی می‌شود.

این بازیگر افزود: هر نقشی که به من بازیگر پیشنهاد می‌شود، مختصات خودش را دارد و اگر وزنه‌ای بالاتر برداریم این کار را برای من سخت‌تر می‌کند. من بازیگر هستم. باید کاری دوباره مثل ارتفاع پست ساخته شود و حاتمی‌کیایی باشد تا من بازیگر از فیلمنامه استقبال کنم و بازی خوب ارائه دهم. متاسفانه سطح سینمای ما از دهه ۶۰ و‌۷۰ خیلی پایین‌تر آمده است که یکی از دلایل آن سانسور و مسائل اقتصادی تماشاگران است. سینما می‌خواهد با فیلم‌های سرگرم کننده که خود من هم آلوده آن شدم، به مردم امید دهند.

وی سینما افزود: ساخت این کار ۵ میلیارد تومان هزینه برداشته؛ اما اگر بخواهد به سود برسد باید ۲۰ میلیارد فروش کند که من بعید می‌دانم، چنین اتفاقی در سینما برای آن رقم بخورد.

این بازیگر درباره دستمزد بالای بازیگر‌ها گفت: این مسئله برای همه جذاب است؛ اما باید گفت: هرچه فیلم وجاهت تجاری داشته باشد، پرفروش خواهد بود و بازیگران آن هم دستمزد خوبی خواهند گرفت و این روند طبیعی است.

فرخ نژاد در پایان درباره اظهار نظر‌های سیاسی اخیرش و دریافت تذکر، گفت: از جایی به من چیزی نگفته اند؛ خودم ترجیح دادم که فعلا ًبه این مسائل ورود نکنم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند