Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنچمارک جدید منتشرشده از گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ از بهبود امتیاز مدل اکسینوسی درمقایسه‌با گذشته خبر می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، هرروز اطلاعات و مشخصات بیشتری درباره‌ی این گوشی منتشر می‌شود. آخرین جزئیات منتشرشده نیز به اطلاعات بنچمارک گیک‌بنچ درباره‌ی مدل اس ۱۰پلاس با تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۲۰ اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته& این اولین بنچمارک منتشرشده از گلکسی اس ۱۰ نیست. در هفته‌های گذشته، بنچمارکی از گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس با تراشه‌ی اسنپدراگون و نیز بنچمارک دیگری با تراشه‌یاکسینوس از گلکسی اس ۱۰ منتشر شده بود. بااین‌حال، جدیدترین بنچمارک منتشرشده از افزایش امتیاز این گوشی خبر می‌دهد که باتوجه‌به نزدیک‌شدن نرم‌افزار آن به مراحل نهایی امری طبیعی است.

مقایسه‌ی این بنچمارک‌ها نشان می‌دهد اس ۱۰ پلاس‌های جدید درمقایسه‌با اس ۱۰ های قبلی در بخش پردازش چندهسته‌ای حدود ۹ درصد پیشرفت داشته‌اند. بنابراین، نه‌تنها مدل اکسینوسی به مدل مجهز به اسنپدراگون رسیده؛ بلکه با ۱۰۰ امتیاز بیشتر از آن عبور هم کرده است. این تفاوت چندان اهمیتی ندارد؛ ولی می‌تواند طرفداران اکسینوس را سر ذوق بیاورد.

مدل اکسینوسی قبلا هم در بخش پردازش تک‌هسته‌ای، به‌شکل درخورتوجهی عملکرد بهتری درمقایسه‌با اسنپدراگون ثبت کرده بود؛ بااین‌حال در آخرین بنچمارک بازهم عملکرد آن اندکی بهبود یافته است.

باتوجه‌به اندک زمان باقی‌مانده تا رونمایی رسمی از گلکسی اس ۱۰، می‌توانیم انتظار داشته باشیم این بنچمارک با نسخه‌ی نهایی یکسان باشد. هرچند باید تا اظهارنظر قطعی چند هفته‌ی دیگر منتظر بمانیم.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گلکسی اس ۱۰ پلاس گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!