Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیراندازی صورت گرفته در بلوار توس این شهر برای دستگیری یکی از عاملان اصلی سرقت خودرو بود.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سرهنگ اکبر آقابیگی گزارش داد: دیشب تیمهای دایره تجسس کلانتری آبکوه مشهد در پیگیری پرونده سرقتهای سریالی خودرو به سرنخهایی از شناسایی یکی از عاملان اصلی سرقتها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: متهم پس از سرقت یک دستگاه خودرو پراید از منطقه سیدی در بلوار توس شناسایی و بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شد لذا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: پس از طی مسافتی خودروی فراری توسط پلیس متوقف و متهم 27 ساله که به موادمخدر صنعتی اعتیاد دارد دستگیر شد.

* دستگیری مامور قلابی
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز از دستگیری یک مامورنما خبر داد و افزود: متهم مامورنما به شیوه حیله گرانه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.
سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: این فرد با سوءاستفاده از لباس نظامی به فروشندگان تبلت و گوشیهای تلفن همراه مراجعه و پس از خرید از طریق نرم افزار یک پیامک برای فروشندگان با محتوای' ارسال مبلغ طی روال بانکی پس از 24 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد' کالا را تحویل و با عجله محل را ترک می کرد.
وی ادامه داد: متهم 30 ساله که دارای چندین فقره سابقه کیفری کلاهبرداری، حمل مواد مخدر و سرقت بود دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه اسلحه کمری قلابی و چند دستگاه تلفن همراه قلابی کشف شد.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تيراندازي جعل مدرك تحصيلي پليس خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت