Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین نمایشگاه تجسمی وسوگواره یاس کبود بمناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها در میدان آئینی امام حسین علیه السلام تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی قرارگاه فرهنگی تبلیغی و اقتصادی سفیران نور، هفتمین نمایشگاه تجسمی وسوگواره یاس کبود بمناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره  سلام الله علیها در میدان آئینی امام حسین علیه السلام  تهران آغاز بکار کرد
این نمایشگاه که به لحاظ کمی و کیفی در سطح شهر تهران اقدامی کم نظیر است، با شعار "اخلاق شهروندی؛ با فرهنگ فاطمی" ویژه اقشار مختلف مردم و به منظور بزرگداشت و تکریم مقام وجایگاه معرفتی حضرت فاطمه (س) از 7 بهمن ماه به مدت 18روز پذیرای عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام ثبوت دبیر قرارگاه فرهنگی تبلیغی سفیران نور هدف از برپایی این نمایشگاه و سوگواره را ترویج و نشرگنجینه معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، آشنایی با سیره عملی آن بزرگواران (در سبک زندگی دینی و اخلاق محوری)، معرفی سبک زندگی فاطمی و الگوگیری از فرهنگ فاطمی در کاهش آسیب های اجتماعی، پاسخگویی به شبهات دینی ، بصیرت افزایی، انتقال مفاهیم و آموزه های دینی بوسیله هنر دینی و شناخت فرهنگ مهدوی واهداف قیام امام عصر(عج) اعلام کرد.

وی افزود: بازسازی صحنه های تاریخی وقایع زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت ماکت سازی حرفه ای و هنری (قبل تولد تا شهادت) همراه با طراحی و نمایش صحنه ها بر اساس آیات و روایات و برپایی غرفه های فرهنگی اقتصادی و اجتماعی از جمله  غرفه مشاوره کسب کار محصولات فرهنگی دینی، غرفه سلامت، غرفه حجاب و عفاف ، پاتوق گفتگوی دینی و مشاوره خانواده و... از بخش های هفتمین سوگواره و نمایشگاه تجسمی یاس کبود است.

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب سوگواره یاس کبود نمایشگاه تجسمی سوگواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟

بر اساس بیانیه اخیر دولت هند مبنی بر منع مسافرت شهروندان هندی به ایران و اسرائیل شنیده‌ها حاکی از عدم حضور هند به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کمتر از 11 روز مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران،‌ حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که پس از صدور بیانیه دولت هند در روز 24 فروردین که در آن  به شهروندانش توصیه کرد که با توجه «به شرایط حاکم بر منطقه» تا اطلاع ثانوی از سفر به ایران و اسرائیل خودداری کنند. بعید است که ناشران هندی بتوانند خود را به نمایشگاه کتاب تهران برسانند. پیگیری‌های دوطرف تا این لحظه به نتیجه‌ای ختم نشده است.

نگاهی به سالن رایت نمایشگاه کتاب دهلی/ رایت سنتر دهلی چه قابلیت هایی برای نشر ایران دارد؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مذاکره با وزارت فرهنگ هند پیگیر حضور ناشران این کشور در نمایشگاه کتاب تهران است،‌  یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون فرهنگی وزرات ارشاد در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تایید این پیگیری‌ها گفت: نتیجه این پیگیری‌ها به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود