Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،سرهنگ خسروی هادی سیاسی کشوری و سخنران ویژه مجمع عالی بسیج شهرستان طبس در جمع بسیجیان گفت: یکی از راه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب ایران این است که از مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی استفاده کند تا بگوید مدیریت دینی کارآمد نیست اما حقیقت این است که مدیریت دینی کارآمد است و اگر ما از این مدیریت استفاده می‌کردیم امروز تا این حد نیز وابسته نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودکفایی و بی نیازی به معنای استفاده از منابع داخلی خود موجب سروری بر دنیا می‌شود و جایگاهی که ما امروز از نظر نظامی داریم می‌توانیم از نظر اقتصادی نیز داشته باشیم.

سرهنگ خسروی گفت: یک دلیل کلی ما بر کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، استقامت و ایستادگی ۴۰ ساله آن است.

هادی سیاسی کشوری و سخنران ویژه مجمع عالی بسیج شهرستان طبس افزود: تفاوت امروز با قبل انقلاب این است که توجه و تنبه در اسلام وجود دارد و اینکه پهلوی مانعی بر سر راه پیشرفتش نبود اما وابسته بود و امروز تمام دنیا در مقابل ایران ایستاده اند و با سرعت زیادی به سوی پیشرفت پیش می‌رویم.

وی گفت: هنر جمهوری اسلامی این است که با ۸ سال جنگ، ۴۰ سال تحریم و ۱۷ هزار شهید در ردیف ۱۰ کشور اول جهان است.

سرهنگ خسروی افزود: اولین دستاورد انقلاب اسلامی، غبار زدایی از اسلام ناب است یعنی اسلام هویت خود را پیدا کرده و این به آن معنا نیست که امروز اسلام به طور کامل رعایت می شود اما به این معنا است که اسلام و مسلمانان جایگاه خود را در دنیا یافته است.

هادی سیاسی کشوری و سخنران ویژه مجمع عالی بسیج شهرستان طبس استقلال سیاسی را دومین دستاورد انقلاب دانست و اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم در تمام شئونات خود دست دارند و از مدرسه تا کلان جامعه نمایندگانشان را خود انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به ارزشمندی عدد چهل بیان کرد: این چهل در میان ما مسلمانان با ارزش است،چهل سالگی انقلاب سال پختگی و بالندگی است اما دشمن نمی خواهد بالندگی ما را ببیند و امسال به گفته رهبر انقلاب همه ما باید فارغ از هر حزب و تفکر سیاسی به این ۴۰ سالگی اهمیت و ارزش بگذاریم.

سرهنگ خسروی تأکید کرد سال چهلم سال حساسی است و همه باید به منافع ملی فکر کنیم و تا ۲۲ بهمن به یکدیگر یادآوری کنیم تا سخن رهبری را فراموش نکنیم که مگس روی زخم می‌نشیند و سعی کنیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به گفته آقای پورعباس: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعلا تغییری نکرده و تا زمان انتشار دفترچه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه، فرصت باقی است. با این وجود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است به دلیل فراهم نشدن زیرساخت‌ها، اجرای قانون باید مورد بازنگری قرار گیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است