Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل لنکرانی با حضور بزرگان دین و حوزه، مسئولان و آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این آئین که در بزرگداشت دوازدهمین سالگرد ارتحال این عالم فقید در مسجد اعظم قم برگزار شد، آیات عظام نوری همدانی، علوی گرگانی، علوی بروجردی، امینی، حسینی بوشهری، نمایندگان بیوت مراجع، اعضای خبرگان رهبری و جامعه مدرسین، استاندار قم، طلاب و فضلا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله قربانعلی درّی نجف آبادی امام جمعه موقت اراک و عضو خبرگان رهبری در این آئین با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت الله فاضل لنکرانی عنوان کرد: ایشان یکی از نقش آفرینان مهم در تحقق انقلاب اسلامی بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز، مجاهدت‌های زیادی در تقویت و صیانت از انقلاب از خود نشان داد.

وی تصریح کرد: این عالم بزرگ همواره به امام (ره) و انقلاب و نهضت ایشان، وفادار ماند و خدمات با ارزشی به نظام کرد.

آیت الله درّی نجف آبادی اظهار کرد: آیت الله فاضل لنکرانی، خدمت گذاری صادق به انقلاب اسلامی بود و فردی آگاه به زمانه، دارای بصیرت و صبور به شمار می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: ایشان از شاگردان امام خمینی (ره)، آیت الله گلپایگانی (ره) و آیت الله بروجروی (ره) بود و از محضر ایشان به کسب فیض پرداخت.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: آیت الله فاضل لنکرانی با آثار گرانبهایی که از خود بر جای گذاشت، در ترویج معارف اسلام و آموزه‌های اهل بیت (ع) نقش مهمی داشت.

وی گفت: ایشان تلاش‌های وافری در زمینه فقاهت و تفسیر قرآن کریم داشت و احیاگر فرهنگ فاطمی و پاسدار حریم ولایت بود.

آیت الله درّی نجف آبادی تصریح کرد: این عالم فقید پس از رحلت امام خمینی (ره) در تصمیم گیری در انتخاب رهبری نقش مهمی داشت.

وی اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که با جان فشانی ها و حضور مؤثر مردم و روحانیت به نتیجه و سرانجام رسیده است و باید با همه وجود، قدردان برکات انقلاب بود.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: مردم انقلابی و مؤمن ایران، امسال نیز حضوری چشمگیر در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن خواهند داشت و تمامی توطئه‌های شوم دشمن علیه کشور را خنثی می‌کنند.

وی عنوان کرد: این روز بزرگ، حماسه‌ای با ارزش در ایستادگی مقابل استکبار و زیاده خواهی‌های دشمنان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بزرگداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد