Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در گلپایگان، سردار سرتیپ علی فدوی شامگاه پنج‌‌شنبه در یادواره 372 شهید این شهرستان اظهار کرد: در حالی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسیده‌ایم که همان‌طور که امام راحل وعده داده بود، انقلاب در حال رسیدن به اهداف خود است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این ایام پاک این مراسم را برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌کنیم، شهدایی که مانند نوری می‌درخشند و هدایتگر ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداوند عظمت شهیدان را بالا می‌داند زیرا جان خود را نثار کردند، از زمان پیروزی انقلاب اوج دشمنی‌ها آغاز شده است و یک روز از دشمنی دست برنداشتند، چهل سال به صورت مدام دشمنی وجود داشته است و ما سرفرازانه در اوج اقتدار قرار داریم و دشمنان نیز اعتراف کرده‌اند که در برابر انقلاب نتوانستند با وجود تلاش‌های مکرر به پیروزی دست پیدا کنند، دشمنان نه تنها در برابر جمهوری اسلامی ایران، بلکه در هر کشوری که انقلاب ما صادر شده است، نتوانستند کاری به پیش ببرند در حالی مجهز به سلاح و تجهیزات بودند.

فدوی بیان داشت: تمام وعده‌های خداوند عملی شده است و  محبت او نسبت به امتش بیش از این تصورها است، البته در برخی امتحانات رشد مؤمن را می‌خواهد، داشتن تقوای الهی یکی از ابزاری است که خداوند برای پیروزی مؤمن گذاشته است و چهل سال ملت ایران تقوای الهی را انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:  کسانی که بر مبنای انقلاب اسلامی و نظام و قانون اساسی تکالیفی دارند باید مطمئن باشند که اگر به تکلیف خود عمل کنند، خدا نیز به وعده‌ خود عمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کسی که به تکلیف خود عمل نمی‌کند چرا باید در منصب بماند، چهل سال است که همه اعتراف دارند که قدرت انقلاب اسلامی بسیار زیاد بوده است  و  ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف در کشور ایجاد شده است، تمام دنیا اعتراف دارند که انقلاب اسلامی پیروز میدان در جنگ سخت و نرم دشمنان است.

فدوی ادامه داد: باید براساس مبانی اسلام عمل کرد، چرا که خداوند برای هر کاری  دستورات لازم را برای انسان گذاشته است، همچنین اگر به قانون اساسی جمهوری اسلامی عمل کنیم این نظام بر پایه ایمان و عمل به اصول دین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که دولت جمهوری اسلامی موظف به انجام وظایف است، افزود: دشمنان ما اعتراف می‌کنند که به اهدافی که داشتند دست پیدا نکردند و علت این ناتوانی دشمن در رسیدن به نقشه‌های شوم خود، توانمندی نظام و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما باید فریادمان بلند باشد و بتوانیم در عرصه‌های اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشیم تا بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم، باید به آن چه که تکلیف ما است عمل کنیم، زیرا عهد و پیمان بستیم ما امانتی را در دست گرفتیم و باید از این امانت به بهترین وجه ممکن نگهداری کنیم.

فدوی گفت: منتظر دیگران نباید ماند و کسانی که محفل درونی آنان  بر مبانی انقلاب است باید برای تحقق انقلاب تلاش کنند، کسانی در نبرد با دشمنان هستند براساس آن فکر و عمل و کتابت و موضع‌گیری می‌کنند، دلدادگان انقلاب اسلامی نشان دادند بر نحوه‌ای که مبانی اسلام است اعتقاد دارند و عمل می‌کنند و حاضرند جان خود را نثار کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: دشمن با نقشه‌های خود درباره حجاب و عفاف، قصد دارد به سلامت جامعه آسیب بزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام عبودی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در حضور فرهنگیان شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: حجاب و عفاف موضوع بسیار مهمی برای معلمان است، مگر می‌شود شغل معلمی را بپذیریم، بعد قوانین این شغل را رعایت نکنیم و قانون را به‌هم زد.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف مربوط به بشریت است و نگاه دین ما نسبت مسئله حجاب و عفاف متفاوت است، افزود: در هر مسئله‌ای باید فکر و اندیشه را اصلاح نمود، در دنیا اندیشه‌ها خیلی متفاوتی وجود دارد، خداوند پیامبران و امامان را فرستاد که اندیشه صحیح را به ما یاد دهند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به داستان حضرت موسی (ع) که به کوه طور رفت و با خدا مناجات کرد، گفت: حضرت موسی فرمودند؛ «خدایا مرا ببین» خداوند، فرمودند؛ «هرگز مرا نخواهی دید» شاعران به این قصه سه نگاه متفاوت دارند پس باید ماها نیز نگاه‌مان را اصلاح نمائیم.

وی تصریح کرد: بعضی از افراد عریان بودن را مترقی بودن می‌دانند، در صورتی که این موضوع نشان از بی‌غیرتی و بی‌عفتی است.

عبودی خاطرنشان کرد: مرد باید قوام زندگی باشد، باید مدیر زندگی باشد، ما باید بُعد دنیایی حجاب و عفاف را مدنظر داشته باشیم، عزت و شرافت در این مورد باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در مورد بی‌حجابی و بی عفتی معتقد به برخورد تنها نیستیم، این مورد آخرین مرحله است، فلذا اساس کار در این مورد تبیین و گفت‌وگو است با رعایت حفظ شأن و شخصیت طرف مقابل خیلی از کسانی که اهل رعایت نیستند با ارشاد و راهنمایی قابل توجیه و پذیرش هستند.

در ادامه صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: روز معلم تجلیل از موفقیت‌ها و ارزش‌ها است، منظور پاسداشت مقام رفیع معلم است معلمی شغل انبیا الهی بوده و این شغل رفیع است.

وی افزود: یکی از مدارسی که زودتر از مدارس دیگر راه‌اندازی شد حوزه علمیه آیت الله ملک حسینی بود، باید یاد کنیم از این شخصیت برجسته و از مفاخر استان که معلمی جامع بود.

داستار با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب فرموده‌اند؛ «دانشگاه دیر است به مدرسه برسیم»، تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند که حجاب را از زنان و دختران بگیرند، قصد آسیب زدن به سلامت، روح و روان و جریحه‌دار کردن روح مردم و جامعه را دارند، بنابراین ما باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ما هستند باید به دنبال فرزندپروری دینی و الهی باشیم، باید به دنبال تعمیق باورها بود، بنابراین مدارس تحت مدیریت مدیران باید از تربیت دینی و الهی بهره‌مند شوند.

کد خبر 748177

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد