Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای از اقشار مختلف برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد و شهرهای خراسان رضوی دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:جمهوری اسلامی ایران بروز و ظهور یک واقعه معنوی و تحول درونی یک امت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امتی که با ایمان به خداوند متعال و سنت های غیبی و اعتقاد به هویت خود و مسیر و راهی که پیش گرفته اند راه پر فراز و نشیب تعالی و یپیشرفت را در این چهل سال به درستی طی کرده و برای رسیدن به نقطه نهایی با اتکال به خالق یکتا و پیروی از اسلام ناب و اطاعت از ولایت این راه را به سرانجام می رسانند.

مردم ایران اسلامی در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را گرامی می دارند که دشمنان قسم خورده این انقلاب الهی از تمام ابزارها و روش های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برای فشار بر مردم در جهت تغییر باورها و اراده آنان بهره می گیرند در حالی که دشمنان جاهل ما غافل از مردان و زنان، دختران و پسران این مرز پر گهر هستند که با ایثار بهترین و عزیزترین دارایی های خود هزاران هزار شهید را برای به ثمر نشستن شجره طیبه انقلاب اسلامی تقدیم کرده و در پای مکتب امام روح الله خمینی به پرچمدارای امام خامنه‌ای این چهل سال را در سایه الطاف الهی و توجهات امام زمان (عج) صبوری و استقامت نموده اند و تا پیوستن این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه در برابر همه توطئه های مستکبران و ایادی دست نشانده داخلی و منطقه ای و خارجی با بصیرت و هوشیاری پایداری و مقاومت می‌کنند.

امت قیام کرده ایران اسلامی با ایمان به مسیر چهل ساله خود و با دوری از غرب زدگی و وادادگی به مکتب غرب در دوران شکوفایی و پیروزی قرار دارد و با امید به آینده ای روشن با حفظ هویت انقلابی خود و در سایه سار ولایت فقیه و رهبری داهیانه و عالمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی در مسیر خود به پیش می رود. انقلاب اسلامی ایران برآمده از مردم است و نشانه آن را در دفاع علمی و عملی از این نظام اسلامی با هزینه دادن ها، خون دادن ها و اعتماد مردم در رأی گیری ها می توان مشاهده کرد. 

انقلاب اسلامی نه سلطه گر است و نه سلطه پذیر بلکه داعیه دار تحقق همه جانبه و فراگیر دستورات الهی و تمدن اسلامی است و از این جهت رقیبی بلامنازع برای تمدن و فرهنگ غرب است لذا امروز و در این چهل سال شاهد صف آرایی و تقابل عظیم تمدن غربی به سرکردگی امریکا در برابر انقلاب اسلامی و تمام مستضعفین عالم هستیم؛ جبهه بندی که تداعی گر جنگ احزاب بوده و همه کفر با همه ساز و برگ خود در برابر همه ایمان قرار گرفته است.

انقلاب اسلامی در طول این چهل سال پیشرفت های خارق العاده و بسیار بهت آوری در زمینه های بسیار داشته است اما همه این توانمندی ها با همه ارزشمندی ها و اقتدار آفرینی ها و منافع قابل توجه اقتصادی، سیاسی، نظامی، امنیتی، علمی و صنعتی؛ مهم ترین دستاورد انقلاب نیست بلکه فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نسل جوان مومن انقلابی است که فعال و پرانرژی و با انگیزه و با اعتقاد کامل به اصول، تلاش می‌کند و همه پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری را رقم می زند.

امروز تمدن غرب با تمام هیمنه ای که برای خود ساخته است به اتفاق نظر متخصصین امریکایی، دچار افول موریانه ای شده است در حالی که انقلاب اسلامی ایران و محور مقاومت با ایستادگی در برابر سختی ها و مشکلات و بلند همتی و وحدت و همدلی مسیر درخشانی را در پیش روی خود انتظار می کشد.

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که مقارن با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها است، مبلغان و مبلغات، ائمه جماعات مساجد، مدارس و ادارات، مؤسسات و مراکز قرآنی، کانون های فرهنگی و تبلیغی، هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی، انجمن های اسلامی کارگری و جمعیت بانوان فرهیخته وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در کنار سایر اقشار مردم با تأسّی به بانوی مهر و آفتاب در دفاع از ولایت و تحکیم پایه های انقلاب، در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور خواهند یافته و بصیرت و ولایتمداری و انقلابی گری خویش را به نمایش می گذارند.

کد خبر 4537645

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی راهپیمایی 22 بهمن مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین معزی عصر شنبه در نشست با کارکنان جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: در سفرهای استانی حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده محترم ایشان در بدو ورود به این استان را با تاسی از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان، مقدمه کار خویش قرار دادیم چرا که معتقدیم یاد شهدا همواره مسیر درس آموزی از سیره و منش بزرگ آنان است.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: لزوم پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است..

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

معزی با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره‌رفتاری اهل بیت (ع) اظهار کرد: راه شهدا ما همان راه اباعبدالله (ع) است و شهدا نیز قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهمترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایران در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کرده اند..

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تاکید کرد

کد خبر 6090396

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی