Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز تکلیفی جز پشتیبانی از رهبری نداریم، لذا فرمایشات رهبری باید برای ما الگو و نقشه راه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سردار موسی کمالی در یادواره ستارگان درخشان روستای یزدل از توابع شهرستان آران و بیدگل گفت: تفکر و اعتقادات اسلامی، مردم، رهبری و فرماندهان، مسئولین و خواص چهار رکن شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن زیرکانه در حال برنامه ریزی و اجرای نقشه شوم خود در جدایی مردم از رهبری است گفت: دشمن اگر موفق به جدایی این دو از یکدیگر شود، انقلاب و ثمره خون شهدا از بین خواهد رفت لذا باید پشتیبان و همراه ولایت فقیه باشیم و ولایت و رهبری را تنها نگذاریم.

 

کمالی با بیان اینکه ما امروز تکلیفی جز پشتیبانی از رهبری نداریم، خاطر نشان کرد: فرمایشات رهبری باید برای ما الگو و نقشه راه باشد.

 

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح امنیت را ثمره انقلاب اسلامی دانست و افزود: امنیت چیزی نیست که خریداری و وارداتی باشد و کسی امنیت را به ما هدیه نمی دهد، امنیت از خون شهیدانی چون روحانی و دهقان یزدلی و دیگر شهدا بدست می آید.

 

یادواره ستارگان درخشان یزدل سومین یادمان بزرگداشت شهید انقلاب«رحمت اله روحانی یزدلی» و شهدای دفاع مقدس روستای یزدل در مسجد امام حسین(ع) این روستا برگزار شد./

 

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجلس انقلاب جشنواره فیلم فجر راهپیمایی22 بهمن ایام فاطمیه 22 بهمن اردبیل یزدل آران و بیدگل روستای یزدل یزدل سردار کمالی شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست