Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایام، ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) است، در خصوص سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) دو تاريخ مشهور است؛ يکی هفتاد و پنج روز پس از رحلت پيامبر(ص) و ديگری نود و پنج روز. با توجه به رحلت پيامبر اسلام(ص) در بيست و هشتم صفر، بنا بر روايت هفتاد و پنج روز، در مورخ سيزدهم تا پانزدهم جمادی الاول، شهادت حضرت زهرا(س) است و اين ايام را فاطميه اول می‌خوانند اما بنا بر روايت نود و پنج روز، شهادت آن حضرت از سوم تا پنجم جمادی الثانی است و اين ايام را فاطميه دوم می‌خوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال ریحانه از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای بخشی از بیانات ایشان درباره توانایی تربیت فرزندان توسط حضرت زهرا (س) را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

رهبر انقلاب درباره توانایی تربیت فرزندان توسط حضرت زهرا (س) می‌فرمایند: " [ممکن است] شما بگویید امام حسن و امام حسین (علیهما السلام)، امام بودند و طینت امامت داشتند؛ زینب (علیهاسلام) که امام نبود! فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) او را در همین مدت نُه سال تربیت کرده بود. ۱۳۷۷/۲/۷"

این روزها آنقدر در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون درباره‌ تربیت فرزند مطلب و راهکار می‌خوانیم که شاید گیج و حیران میانه‌ میدان ایستاده‌ایم و نمی‌دانیم بالاخره باید به کدام حرف عمل کنیم. این گیج شدن بخاطر در نظر نداشتن معیار و تراز است. حضرت زهرا (س) الگوی ما هستند که نتیجه‌ تربیت بی‌نقص ایشان، سال‌های سال است که تاریخ را تحت تأثیر قرار داده است. بیایید باهم از ایشان درس بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.

وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس