Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@03:40:55 GMT

افشین قطبی: عاشق پرسپولیس و فولاد هستم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۸۳۴۰

سرمربی تیم فولاد خوزستان پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس گفت همچنان به تیم سرخ پایتخت علاقه‌مند است اما حالا عشق دیگری هم به نام فولاد دارد. آفتاب‌‌نیوز : افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت: اولین تجربه مربی‌گری‌ام در ایران با باشگاه پرسپولیس بود و این تیم با تمام هوادارانش جایگاه عزیزی در قلبم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظات خوبی را با پرسپولیس تجربه‌ کرده‌ام و همان طور که یک پدر می‌تواند عاشق دو فرزندش باشد، من هم عاشق فولاد و پرسپولیسم.
سرمربی فولاد همچنین درباره بازی فردا گفت: بازی بسیار مهمی برای هر دو باشگاه در پیش است و من خوشحالم که برای اولین بار مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم. روز سختی برای من خواهد بود چرا که هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم روی نیمکت تیمی در مقابل پرسپولیس مربی‌گری کنم اما باید وظیفه‌ام را انجام دهم‌. از هواداران پرسپولیس هم می‌خواهم مرا ببخشند. آرزو می‌کنم بازی زیبایی باشد. فولاد خیلی پیشرفت کرده و دوست داریم فاصله خودمان را با رقبا کمتر کنیم. بازیکنانم در بازی فردا انگیزه زیادی برای پیروزی دارند.منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: افشین قطبی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم