Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت با احداث کارخانه‌های بزرگ صنعتی در اسدآباد خبر داد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

علی اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسدآباد، اظهارداشت: در جلسه اخیر با وزیر صنعت، معدن و تجارت مصوبات پرباری برای اسدآباد در راستای احداث و بهره‌برداری از کارخانه‌های بزرگ صنعتی به تصویب رسید که به نتیجه رسیدن این مصوبات نقش موثری در اشتغال و توسعه این شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از موافقت‌های اخذ شده در این جلسه تصریح کرد:در این جلسه راه‌اندازی کارخانه لفافه‌های برچسبی بهداشتی، پزشکی در اسدآباد از جمله موافقت‌های وزیر صمت بود که زمینی به آن اختصاص داده شد و مجوز لازم نیز اخذ شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست احداث کارخانه سولفات باریوم برای حفاری چاه‌های نفت در اسدآباد نیز تقدیم وزیر شد ابراز کرد: موضوع کارخانه ذوب فلزات با ظرفیت تولید 300 هزار تن هم به وزیر اعلام شد که فعلا موافقت ضمنی وزیر گرفته شده است.

مرکزی| 360 طرح صنعتی در کشور در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد15 طرح صنعتی با ایجاد اشتغال 500 نفر در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود120 واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد وجود خارجی ندارند

رنجبرزاده با اشاره به اینکه در جلسه فوق بحث تولید رینگ آلومینیومی خودرو با مشارکت گروه امید و بانک سپه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، ابراز کرد: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه پروژه ذوب آهن کوره بلند اسدآباد بود که این طرح 25 سال پیش درشهرستان کلنگ زنی شده است.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات این پروژه و به سرانجام رساندن آن، ورود بخش خصوصی و یا واگذاری طرح به ذوب آهن اصفهان پیشنهاد شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفت‌وگو از ساخت کارخانه پوشک غیربافتینه سلولزی خبر داد و گفت: موافقت و دستور وزیر صنعت در این راستا اخذ شده و این کارخانه صنعتی با سرمایه‌گذاری 400میلیارد تومانی در این شهرستان احداث می‌شود.

رنجبرزاده با اشاره به ساخت و احداث کارخانه کاغذسنگ در اسدآباد خاطر نشان کرد: این کارخانه با ظرفیت 20 هزار تن و با سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی و با اشتغالزایی مستقیم 200 نفر در شهرک صنعتی شهرستان احداث می‌شود که وزیر صنعت هم دستور تسریع در راه‌اندازی آن را داده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت

ایسنا/آذربایجان غربی صاحبان کارخانه های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در شن و ماسه این شهر انتقاد کردند.

خلیل مسئول یکی کارخانه های  شن و ماسه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برخی از کارخانه های شن و ماسه هر ماه بیش از ۳۰۰ دستگاه می فروشند، در حالیکه کارخانه‌های دیگر ۱۰ دستگاه را با زور می فروشند.

وی تصریح کرد: حقوق کارکنان را با زحمت پرداخت می کنیم.

سعید از دیگر مسئولین کارخانه شن و ماسه اظهار کرد: قیمت شن و ماسه را که مصوب استانی ۲۱۰ هزار تومان در تن است به قیمت زیر قیمت مصوب حتی به قیمت ۷۰هزار تومان می فروشند تا بازار را بدست گیرند.

وی تصریح کرد: این بی عدالتی است که به‌خاطر ارتباطات برخی از افراد و کارخانه ها ۱۵ واحد کارخانه شن و ماسه در خوی  دچار بدبختی و ورشکستگی شوند.

حاج ولی از دیگر مالکین کارخانه شن و ماسه نیز اظهار کرد: برخی با رانت اقدام به خرید مواد اولیه بصورت رایگان ویا به قیمت خیلی پایین می کنند و به همین دلیل شن و ماسه را به قیمت خیلی پایین تر از نرخ مصوب که ۲۱۰ هزار تومان در تن است، می فروشند.

وی تصریح کرد: حدود دو هزار نفر بصورت مستقیم از این کارخانه های شن و ماسه نان می‌خورند که با پیدایش مافیا و رانت در شن و ماسه خوی در آینده نزدیک مجبور به تعطیلی کارخانه ها خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، تولید شن و ماسه خوی روزانه حدود هشت هزار تن است که کارخانه های شن و ماسه خوی اعلام کردند در صورت ادامه وضع موجود و ادامه رانت و مافیا و رکود کارخانه های شن و ماسه هایشان، اقدام به تعطیلی خواهند کرد که در این صورت حدود دو هزار نفر که بصورت مستقیم از این کارخانه ها نان می خورند بلاتکیف خواهند شد. بنابراین ضروری است از طرف مسئولین مربوطه ‌نسبت به حل مشکل بوجود آمده اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند