Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:26:57 GMT

برگزاری نمایشگاه مد و لباس فجر در منطقه چابهار

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۲۳۱۵

برگزاری نمایشگاه مد و لباس فجر در منطقه چابهار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، بخش بین الملل هشتمین جشنواره مد ولباس فجر، در راستای ایجاد برقراری بین اساتید ایرانی و اروپایی و افزایش ظرفیت‌های بومی کشور در صادرات هنرهای سنتی از جمله هنر سوزن‌دوزی مردم جنوب کشور در قالب لباس، اقدام به برگزاری تور نمایشگاهی آموزشی در منطقه چابهار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تور نمایشگاهی آموزشی در منطقه چابهار اساتیدی از دانشگاه‌های برارایتالیا، مد آرت فرانسه، میلان فشن اینسنتنو حضور دارند و با اساتید ایرانی تبادل نظر خواهند کرد.

همچنین به شرکت‌کنندگان این دوره، گواهی حضور معتبر از سه دانشگاه اروپایی اهدا خواهد شد.

پکنجینگ ونحوه ارایه محصول فشن، بررسی ظرفیت‌های پوشاک ایران، Bio فشن و محیط زیست، امضای شخصی و هویت ایرانی، چگونه تبدیل کردن ظرفیت‌های بومی کشور به کالای جهانی از جمله موضوعات و محورهای آموزشی است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره ۰۹۳۸۲۴۷۶۹۰۰_۰۹۳۳۸۶۲۶۷۹۰ تماس حاصل کنند. بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد ولباس فجر ۲۵ الی ۲۸بهمن ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

کد خبر 4538189 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره مد و لباس فجر مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

 نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.
 
کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.
 
وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.
 
کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد